środa, 31 lipca 2013

nowe łupy

Jak Wam minął dzień?

Teraz pokażę Wam co udało mi się ostatnio zdobyć dzięki czemu moja szafa pęka w szwach.
zdjęcia BARDZO słabej jakości, aby powiększyć kliknij w nie

bluzki: niebieska - Ladies, różowa (bez ramiączek, ew. wiązana na szyi) - ?

 spódnica - NeoNostalgia

 niebieska tuniczka - Hollister

 bokserki: żółta - Only, różowa - ?

 bluzka DIOP, ale nie mogę odczytać metki

 tuniczka na styl ogrodniczek - ?

 bluzeczki: zielona - GapKids, niebieska - ?

 brązowa bluzeczka - Life-time of Leisure, sweterek jasny róż - Marks&Spencer

 biała bluzeczka z kapturem - Hawk HORSE

 biało czarna bluzeczka - BBC Bla-Bla Design Group

 bluzki w paseczki: brązowe - INSYNC WEEKEND, granatowe - D&M Collection

 czarna bluzeczka ze złotym kwiatem - ANGIE (jak ktoś mógł wziąć moją nazwę??)

 czarne sukienki: w róże - ?, gładka - VERSACE

Jak się podobają łupy??                                                                                                                 

Myślę o kilku zmianach w najbliższym czasie..
* Zrezygnuję chyba z "piosenki dnia", ewentualnie dodam sam pasek odtwarzania?  <- co wybrać?: rezygnacja czy sam pasek?
* Mam zamiar pododawać etykiety do postów. A same etykiety gdzie? W pasku bocznym, pod nagłówkiem czy w osobnej podstronie?
Biorąc pod uwagę pod nagłówkiem byłyby coś na styl Ankyl ( i wtedy "o mnie" czy "kontakt" pod zdjęciem), a jeżeli na pasku bocznym to mam zamiar zrobić dwa: z lewej i z prawej - tylko tu nie wiem jakie szerokości, by były przejrzyste, czytelne, a w postach mogły być dotychczasowe wielkości zdjęć :/
* Zmiana nagłówka (z szablonem nie będę kombinować i z kolorami póki co)
* Zmiana zdjęcia i opisu pod nim
* Dodanie zakładek "o mnie", "współpraca" - inne? zobaczymy...

Proszę Was o odpowiedź na powyższe wytłuszczone pytania.
Z góry dziękuję. I jeszcze Czy wolicie duże zdjęcia czy mniejsze (krótszy post) i powiększać je sobie?
Przypominam jeszcze o kwiatach na ścianie ;) I o informacji kto interesuje się modelingiem i planuje karierę w tej dziedzinie ;)
Chciałabym też prosić o odsyłanie blogerów na mojego bloga ponieważ już jutro pojawi się recenzja kosmetyku FOR MEN !

Na tym kończę ten post.
Miłego wieczoru!
*; buźka





+ piszcie odpowiedzi do posta "a co powiecie..."

6 komentarzy:

  1. Lewy i prawy pasek boczny u mnie wynosi 230 natomiast cały blog 1200 :) Zdjęcie z tego posta: http://mrsimagination.blogspot.com/2013/07/przepis-na-zycie.html#comment-form
    jest oznaczone jako bardzo duże.
    A z tego posta: http://mrsimagination.blogspot.com/2013/07/do-nadrobienia.html
    jest oznaczone jako duże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak,myślę że fajny pomysł na bloga o tematyce ślubnej,w końcu na blogspot jest nie wiele takich blogów o tej tematyce co do łupów,świetne rzeczy większość w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych łupów :) U mnie cały blog wynosi coś powyżej 930 natomiast pasek boczny 210 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy! Najbardziej urzekły mnie bokserki, bo je po prostu kocham i mam z milion :)
    Co do pytań to etykiety chyba najlepiej dawać je pod nagłówkiem, tak mi się wydaje ;)

    Dokładnie tak :))
    Wiesz co? Nie jestem pewna, ale możliwe, że miałam podobny aparat. Z tego co pamiętam, nie robił wcale złych zdjęć ;)
    Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy i sporo tego wyszło, oj chyba i ja się wybiorę na poszukiwania ciekawych ciuszków :)
    W odpowiedzi na twoje pytanie, miesięcznie mam ok 6tyś wejść:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..