środa, 24 lipca 2013

Fa: Anti-perspirant

Dobry wieczorek :)
W taki dzień jak dzisiaj ochrona przed poceniem - jak znalazł. Ale czy na pewno okaże się skuteczne?

Fa ANTI-PERSPIRANT Active Pearls ROSE FRESH 48 RELIABLE DEO PROTECTION



48 godzinna ochrona przed potem? Sprawdźmy!

Cena: 8,49zł  Rossmann
Opakowanie: jak widać na zdjęciu wyżej - spray. Z reguły wolę niż kulki czy żele. 6/6
Składniki: 
jak widzicie na trzy razy zdjęcie 
by wszystkie składniki były

Aplikacja: łatwa. Spryskać w odległości 20cm od ciała. 6/6
Zapach: przepiękny zapach róż. 6/6
Wchłanianie: szybkie, jeżeli użyje się go za dużo zostawia biały ślad na skórze, na ubraniach śladów nie znalazłam. -5/6
Wydajność: niestety bardzo mała (jak każdy spray) 3/6
Działanie: producent obiecuje ochronę przed wilgocią.. W warunkach normalnych ok, ale na upały się nie nadaje, przynajmniej dla mnie 3/6
Podsumowanie: nadaje się na chłodniejsze dni, zapach ulatnia się po kilku chwilach, nie zostawia śladów na ubraniach (użyty w odpowiedniej ilości), niestety przy wysokiej temperaturze i/lub dużym wysiłku fizycznym nie spełnia oczekiwań
Ocena ogólna: +4/6

Jak widzicie nastąpiła mama zmiana sposobu oceniania. Wolicie taki czy poprzedni sposób ??
Mnie osobiście wydaje się, że tak jest lepiej.

Wybaczcie mi jednak, że dziś nie wejdę na Wasze blogi. Chciałabym też prosić jednak o głosowanie w ankiecie ponieważ w najbliższym czasie przeczytam komentarze, ale za te 37 dni, które zostały do końca ankiety już zapomnę propozycji. Przypomnę: ankieta po prawej pod bannerem "Pustej Miski", a propozycje "kwiatów na ścianie" w TYM poście. Głosowanie nic nie kosztuje, a pomożecie mi dokonać wyboru.

Dobrej nocki kochani..

7 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..