czwartek, 25 lipca 2013

Przygotowania do wesela czas zacząć

Dobry!


Dzisiaj, krótko i na temat.
Czas najwyższy zacząć przygotowania do ślubu i wesela, bo w końcu ma być to za dwa lata.
Co jakiś czas będę dodawać posty jak mi idzie lub nie idzie oraz inspiracje.
Jeszcze dziś pojawi się coś na temat sal. Bo w końcu od czego trzeba zacząć.
Nie martwcie się. Nie będę Was zanudzać weselnymi tematami codziennie. To byłoby nieco chore zwłaszcza, że to nie jest blog o tematyce weselnej ;)

Oprócz rzeczy do załatwienia najważniejsze (niestety) są pieniądze, a trochę trzeba wydać..

Miłego wieczoru!

piosenka na dziś: Avril Lavigne - Smile



***************

Przypominam o ankiecie po prawej stronie bloga pod bannerem "Pustej Miski" odnośnie propozycji "kwiatów na ścianie" zawartych w TYM poście. To tylko kilka sekund, a mi pomoże w wyborze.

6 komentarzy:

  1. napisałam tak niezrozumiale.. nie, ja mam dopiero 18 lat :) zamierzam sprzedać tą bransoletkę , więc gdybyś chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie u moich rodziców.. oni trzymają mnie pod kloszem jak małe dziecko :(
    http://www.vinted.pl/members/42945-luyza tutaj mam najwiecej ubran wystawionych.
    A Ty bierzesz ślub niedługo?

    OdpowiedzUsuń
  3. nic mi nie wolno ;/ Bloga założyłam z nudów, pewnie nawet nic z niego nie będzie ale jeszcze dam mu szanse, w sobote zrobie zdjęcia na sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie byłam na weselu w zeszłym tygodniu i bawiłam się świetnie :) ale ono było organizowane w pół roku akurat xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź mnie zaproś:D Mój Felek to shih-tzu:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..