środa, 24 lipca 2013

kwiaty na ścianie

Hej :)

Wczoraj pisałam o kwiatach kupionych na Dniach Wieliczki.
I tu mam do Was pytanie odnośnie wystroju.
Ale najpierw jak jest..


Te obrazki wiszą u mnie na ścianie

A chcę dodać do nich kwiaty z poprzedniego posta tylko nie wiem jak i mam kilka propozycji
1
 2
 3
 4
 5
 6
 7

Co sądzicie?
Prosiłabym Was o głosowanie w ankiecie (pod bannerem "pusta miska") w tej sprawie ;) (zaraz ją dodam)
Inne propozycje lub uwagi do przedstawionych proszę pisać w komentarzu :)
A zaraz jadę do Krakowa :) Wrócę wieczorem, ale aparatu nie zabieram, bo nie jest to jakiś luźny wypad (sprawa prywatna).

Miłego dnia!


ah.... i piosenka na dziś: ENEJ - Ta smakuje życie

8 komentarzy:

  1. DOKŁADNIE, dziękuje:)
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Chyba nie jestem w stanie wybrać jednej opcji, najbardziej do gustu przypadają mi propozycje o numerach 3 i 6, ale ewentualnie jeszcze 5, 1 i może 2... Chociaż wiadomo, że to Twoja decyzja.

    Ostatecznie chyba jednak zagłosuję na 6! :)

    A zostawiłam jeszcze komentarz do Twojego poprzedniego posta, bo nie widziałam wcześniej, że już napisałaś kolejny. Ach, to roztargnienie... czy jak by to nazwać. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to 1 lub 3, hmmm nie potrafię zdecydować:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 1, 4,5 i to ostatnie też ciekawie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 lub 3 ;) mam nadzieję ,że pomogłam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..