piątek, 26 lipca 2013

Przyjaciel Pies

Cześć.

Dzisiaj cały dzień mam jakiś taki niezorganizowany. Już tyle godzin minęło, a ja dalej w polu ze swoimi planami. Co się dziś dzieje??
A tu post do napisania, a tu gazetki nowe kupione do przeczytania. Nawet nie przeczytałam jeszcze SHAPEa, którego Wam pokazywałam. Owszem zaczęłam, ale gdzie tam do końca!
Sztywno?
Tak.
Co dalej? Skoro zaczęłam o gazetach to oprócz dokończenia SHAPE mam jeszcze..
taaa... jestem gazetomaniaczką ;)
ale dziś opowiem coś o gazecie "Przyjaciel Pies". Pozostałe na pewno każdy dobrze zna :)

Zacznijmy od cokładki i spisu treści

<- Jak widać w każdym numerze są dwa plakaty :)

spis treści i list od redakcji ->

<- cena

<----             kliknij by powiększyć              ---->

W tym numerze warto zwrócić uwagę na


Także zachęcam do zakupu karmy Pedigree i Whiskas od 12 sierpnia oraz rejestracji na stronie w celu przekazania posiłku do wybranego przez Was schroniska.

Działy, które zawsze czytam z dokładnością to
* "Okiem sędziego"
 czekam, aż będzie rasa Border Collie w tym dziale, bo chcę wiedzieć na co i w jaki sposób patrzą sędziowie na psy oceniając je na wystawach..

* "Kompendium"





 + zawsze historia, opis rasy, gdzie występuje, pielęgnacja, żywienie, zabawy, sport, charakter, szkolenie itd.






* "Na życzenie"



+ skąd pochodzi, zdrowie i pielęgnacja, charakter itd.





I oczywiście dużo zdjęć :)


W każdym numerze warto też przeczytać "Temat miesiąca". W tym miesiącu jest to Wspólne wakacje: rasowi turyści. Przydatne dla ludzi, którzy chcą wybrać się na urlop z psem.
Oczywiście nie zawsze jest to samo. W lipcowym numerze było Wakacyjne obozy z psem: gotowi na letnią przygodę, a np. w czerwcu Przepis na szczęśliwe dzieciństwo: a ja mam psa! czy w maju Trzeci do pary: i ślubuję ci wierność... Jak widzicie tematyka zróżnicowana. A już za miesiąc temat o psach policyjnych.
Od początku tego roku (chyba) mamy też możliwość śledzenia losów psiaków w hodowli: od samych narodzin i w tym numerze mają już 6 tygodni. Jeszcze tydzień-dwa i zostaną przygarnięte przez chętnych. Rasę jaką możemy podziwiać jest Rhodesian Ridgeback.
Bardzo fajny pomysł z serią w tej tematyce. Każdy kto myśli o założeniu hodowli już teraz może przeczytać jak to jest jak na  świat przychodzi miot... 12 szczeniaków. POLECAM gorąco!


Pod koniec magazynu zawsze jest konkurs fotograficzny dla chętnych.
Jak widać temat teraz 'Portret w kwiatach'
Zdjęcia widoczne na zdjęciu są zgłoszone do konkursu a na stronie pies.pl można oddawać na nie głosy (po zalogowaniu) oraz zgłosić swoje zdjęcie, ale już do nowego tematu 'NA letniej wyprawie'.
W kolejnym numerze będą pokazane zdjęcia do 'Czasem słońce, czasem deszcz'.


Zdjęcia można także dać do oceniania pod względem jakości zdjęć, wybranego momentu, kolorów, naświetlenia, kadru..



Przechodzą prawie na sam koniec gazety mamy ogłoszenia. Rasy, szkolenia, weterynaria. Plus informacje o redakcji.
A na sąsiedniej stronie "Opuszczonym psom pomagamy znaleźć dom"

Ktoś chętny ??
Szaruś z Warszawy tel. 509-168-352
Na moje oko coś w typie labradora. 
Błąkał się po uloicy, trafił do lecznicy, miał dom, ale został porzucony "bo za duży".

Kado z Ostrowca Św. tel. 601-300-726
Najbardziej przypominający "rasowego" kundla znanego z każdej wsi.
Zaledwie 5 miesięcy! Był bity. Wyrzucony z samochodu wprost pod koła innego jadącego. 

Duma z ok. Człuchowa tel. 609-491-910
Kudłata, biała suczka. Wymaga dużo pielęgnacji. Coś w typie wyrośniętego White Highland Terriera czy owczarka południoworosyjskiego. Ma trzy lata, szybko się uczy.

Pyza z ok. Warszawy tel. 660-780-258
Półtora roku! Dobry pies pilnujący (chociaż to suczka ;)). Przyjazny do dzieci. Ruchliwa, szybko się uczy. Po męczących treningach, zabawach uwielbia wylegiwać się na tarasie.

Więcej o tych przesłodkich psinkach w gazecie. Może znajdą niebawem nowy dom???

A przechodząc do końca gazety mamy..
co w następnym numerze.. oraz prenumerata. (tylko dlaczego nie zrobiłąm zdjęcia prenumeratu?? eh...) Ale na pewno na stronie PIES.PL także można zamówić prenumeratę: pół roczną (8zł taniej), roczną i półtoraroczną z prezentem do wyboru z dwóch pokazanych.

Dobrnęliśmy do końca. A ja pisząc ten post zdałam sobie sprawę, że taki post o psach i może innych zwierzątkach, co jakiś czas będę dodawać. A co miesiąc kolejne dane do adopcji. Może dzięki informacji na moim blogu jakiś pies zostanie przygarnięty?? Oby. Byłabym wniebowzięta!

Miłego popołudnia.
zaczęłam sztywno kończę miło :)
Jeszcze mam do zrobienia: placki "cukiniaczki" - opowiem przy okazji, zmyć i pomalować paznokcie. Czy coś jeszcze - wyjdzie w praniu.



skoro psi temat to i psia piosenka na dziś:
Baha Men - Who Let The Dogs Out



Przypominam o ankiecie po prawej stronie bloga pod bannerem "Pustej Miski" odnośnie propozycji "kwiatów na ścianie" zawartych w TYM poście. To tylko kilka sekund, a mi pomoże w wyborze.

5 komentarzy:

  1. dzisiaj juz ciepło :) moim problemem jest to,że nikt nie potrafi mi zrobic zdjec jakie chce xd sama fotografuje i kazdemu potarfie zrobic a na odwrót już nieeee ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. na panieńskim były same młode dziewczyny prócz dwóch kuzynek, więc większość miała wakacje, a reszta pracuje jako nauczycielki, więc nie było problemu z tym ; p Nie byłam świadkową, była nią siostra młodej :)
    U nas również mogą chodzić w czarnej, ale nie wypada, raczej mówią, że to przecież nie stypa ;p
    Z tymi zdjęciami to była świetna atrakcja, także polecam ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten magazyn kiedyś zbierałam, byłam miłośniczką psów i musiałam go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że takie posty to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowa gazetka :) chetnie przygarnelabym jakiegos psiaka ale ja mam dwa i rodzice juz maja dosyc :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..