wtorek, 30 lipca 2013

lakier AVON arctic waters +edit

Cześć kochani

Jak widzieliście na zdjęciach w poprzednim poście miałam niebieskie paznokcie.
Dziś odrobinę o lakierze, którym malowałam paznokcie.


AVON nailwear pro+ arctic waters  |Y1882|
Cena: w zależności od katalogu 12-18zł (ja kupiłam w ofercie 2 za 18zł) AVON
Opakowanie: tradycyjna buteleczka o pojemności 12ml, szeroki pędzelek 4mm 6/6

Konsystencja: bardzo wodnisty (ale nie przeszkadza zbytnio w malowaniu ale niestety robi zacieki mniej lub bardziej rzucające się w oczy) -5/6
Aplikacja: nabiera się duża ilość na pędzelek przez co malowanie może okazać się niewygodne, jednak mniejsza ilość eliminuje ten problem. Aby kolorek był wyrazisty i było minimum smug należy pomalować dwa razy. 5/6
Zapach: tradycyjny zapach lakieru do paznokci. szybko się ulatnia i przy malowaniu nie jest aż taki wyraźny przez co można swobodnie malować w pomieszczeniu -6/6
Wydajność: w zależności od tego jak często malujesz paznokcie tym konkretnym kolorem i jak często zmywasz poprzednie aplikacje. Ale taka duża buteleczka starcza na bardzo długo (aż się zaschnie i nic z niego nie będzie) 6/6
Wysychanie: bardzo szybko, jednak ja na wszelki wypadek starałam się nie dotykać paznokciami przez ok pół godziny i było ok +4/6
Utrzymywanie się na paznokciach: łącznie 3,5 dnia 7 dni bez znacznych odprysków +6/6 (zobaczymy co dalej)  E
Podsumowanie: bardzo dobre krycie, ale niestety robi zacieki. wymagana jest podwójna aplikacja
Ogólna ocena: 5+5/6  E

I to byłoby na tyle.
Używał ktoś kiedyś lakierów z AVONu? Jakich kolorów? Czyż ten ↑ kolorek nie jest piękny?? :)
Niedługo pewnie (o ile pomaluję) pokażę Wam inne kolorki jakie mam. A może zrobię zdjęcie/zdjęcia mojej skromnej kolekcji lakierów?

Do kolejnej recenzji! coś dużo ich ostatnio, nie?
Miłego!


EDIT 02.08.2013r.
Po pełnym tygodniu plus 5 myć naczyń moje pazurki wyglądały tak

jak widać niewiele "ubyło". Nastąpiła zmiana w recenzji zmiana na szaro przy zmianie E



!

Pomóżcie mi! wejdźcie na TEN POST, oglądnijcie i 

zagłosujcie w ankiecie na góry bloga pod reklamą pustej miski.


piosenka na dziś: 
Long & Junior - Tańcz tańcz tańcz

i mam zamiar dziś tańczyć cały dzień bez względu na upały ;)

15 komentarzy:

  1. Od dawna zdecydowanie wolę koty :) a jak pies, to tylko duży, małych jakoś nie lubię, zazwyczaj są głupawe i dużo szczekają ;(

    Czy drogo? Hm.. w zeszłym roku za wyjazd do Bułgarii na 2 tygodnie wyżywienie hb, samolotem daliśmy 1400 zł- bardzo mało w porównaniu do normalnych ofert. Dam znać, jak tylko coś będziemy wiedzieć :)

    Co do lakierów z avonu, to mam ich mnóstwo, bo jestem konsultantką ;p bardzo je lubię, chociaż nie wszystkie kolory są fajne, niektóre wręcz mają tragiczną pigmentację :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka lakierów z AVON i szczerze? Nie przepadam za kolorowymi, bo takie przeźroczyste są dobre, niestety kolorowe nie pokrywają po 3 warstwach paznokcia dokładnie.... :)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSRWOWANIA! :)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jaki piękny kolorek <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :)


    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor,mam podobny tylko innej firmy :)

    obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  6. chodziło mi bardziej o to,że mam podobny odcień granatowego kolorku,jakiś no name :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek!!

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tych lakierów, ale kolor bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor po prostu super! magia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny efekt ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor ;)

    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor :) Ja używałam bardzo podobnego, ale nie z AVONU. Chyba jednak skuszę się na tę firmę, bo efekt jest boski :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..