środa, 10 lipca 2013

biorę udział w tagach?

Elo, elo :)
Jak tam Wasze humorki? Mi jak najbardziej dopisuje. Dlaczego? Słońce, 27 stopni, wakacje... aaaah!
Czy ja brałam udział w tagowaniu? Chyba tak.. Nie pamiętam.
Teraz nie zostałam otagowana, ale wchodząc na bloga Bobik widziałam ciekawe pytania, na które odpowiadała. Ona została otagowana, napisała, bla, bla, bla... ;)
Na ciekawe (dla mnie) pytania odpowiem i ja ;)
Hm. Może nie takie ciekawe, ale zawsze coś...


1. Jakie masz drugie (i trzecie) imię?
Drugie imię Maria, trzecie Anna

2. Do jakiej książki możesz wracać bez końca i nigdy ci się nie znudzi? *
Na razie chyba tylko Saga Zmierzch, seria Harry Potter, ale wkrótce może i Pamiętniki Wampirów

3. Twój ulubiony serial? *
Pamiętniki Wampirów, a z polskich - Na Wspólnej

4. Wyobraź sobie siebie za piętnaście lat. Gdzie pracujesz, gdzie mieszkasz i gdzie wybierasz się na wakacje? :D
Wolę nie - będę stara xD


Pracuję jako wolny strzelec pomiędzy kontraktami filmowymi, mieszkam w Los Angeles i na wakacje wybieram się do... Polski :)

5. Piosenka na którą dziś masz fazę? **
Honorata HONEY Skarbek - Nie powiem jak

6. Co chciałabyś studiować?/Co studiujesz? *
Studiuję Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

7. Co robiłaś wczoraj o tej porze?
Byłam w centrum Krakowa po bilet miesięczny i kilka "pierdół" xD

8. Co aktualnie znajduję się na szczycie twojej listy zakupów? *
Z ubrań: sukienka na poprawiny (już za 4 dni!), ramoneska, letnia zwiewna sukienka
Z butów: sandały na koturnie, conversy, tradycyjne czarne szpilki
Z dodatków: torba z ćwiekami, małą torebka do sukienek
Z kosmetyków: krem nawilżający, spray ze złotymi drobinkami (Avon), zestaw Seboradin, Bio­-Oil
Inne: pędzelek do zdobienia paznokci (Avon), naprawa telefonu

9. Twoje ulubione danie? *
spaghetti, lasagne, krewetki w panierce lub z grilla, Pomysł na... kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym z ryżem i zapiekankę makaronową z szynką, Italia 4 sery z makaronem kokardki (farfale?), 

10. Jaka była twoja ulubiona kreskówka w dzieciństwie? *
Flinstonowie, Atomówki, Jacksonowie, Scooby Doo

11. Na bezludną wyspę możesz zabrać trzy rzeczy i... sławnego aktora, który będzie ci dotrzymał towarzystwa. Co i kogo zabierzesz? ;)
1. laptop (najlepiej na wodę xD) z internetem oczywiście
2. zapas dobrego jedzenia/picia/przekąsek
3. dużą przyczepę kempingową z całą moją szafą w środku
Aktor: Ian Somerhalder ♥  *
(chociaż wolałabym Damona z Pamiętników Wampirów ;))


* - na pewno o tym napiszę osobny post lub dodam do innego
** - chyba zacznę dodawać do każdego posta ;)

Nie będę nikogo tagować, bo ten post byłby chyba najdłuższy w historii tego bloga ;)
Ale zapraszam wszystkich :) Chętnie poznam Wasze odpowiedzi. A możecie je zostawiać tutaj ;)

Ok. To ja się zbieram. Jadę do centrum Wieliczki poszukać sukienki na poprawiny. Wrócę to odwiedzę Wasze blogi, odpowiem na komentarze, pokomentuję posty...

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Widzę, że mamy całkiem sporo wspólnego xD A co Pamiętników Wampirów, to serial jest świetny, ale książki mnie nie porwały, a przyznam się nawet, że mnie nudziły...Także Harry'emu Potterowi nie dorównują w żadnym stopniu, więc nie wiem, czy będziesz chciała do nich wracać. :P

    O rany, Ian <3 Ale masz rację - Damon jest o wiele fajniejszy, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wspólnej - i ja oglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kupisz sukienkę, koniecznie pokaż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam na drugie imię Marysia:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..