czwartek, 4 lipca 2013

mamy torebki

Ale nie mamy, że posiadamy, tylko należą one do mojej mamy ;)

Witajcie kochani czytelnicy!

A to ciekawe, że akurat w dniu urodzin mojej mamy napiszę o dwóch jej torebkach, które ostatnio sobie kupiła w SH, a ja oczywiście będę jej "podkradać" jak będzie akurat pasować do outfitu ;)
Tylko czemu zawsze kupuje torebki tylko dla siebie i żadnej mi nie da? Na szczęście jej pokój tuż za ścianą więc w każdej chwili gdy będę potrzebować te dwie lub inne z jej małej kolekcji sobie wybiorę i pożyczę.
Ale wracając do tematu torebek. Takie oto dwie ostatnio wypatrzyła:

 

czy znacie może skądś tą koronę?
różnica między wielkością zdjęć - zamierzona

Pierwsza firmy MELANIE
a druga Daniel Ray  
(te dwie literki jakby herb to właśnie inicjały projektanta)


Napomniałam o urodzinach.
Na razie nie mam prezentu ze względu na brak kasy, ale jak tylko ją zdobędę to coś ciekawego wymyślę. Może super torebka? ;)
Na razie robię obiad - kurczak po hawajsku. I deser - trufelki migdałowe z Amaretto.
Jak tylko zrobię i będę pamiętać o zdjęciach przed zjedzeniem, to Wam pokażę moje poczynania w kuchni ;) Tylko nie wiem czy dodać tu czy w poście "przy okazji". Chyba będę rzucać monetą ;P
Z wiadomych przyczyn (bo muszę jeszcze dokończyć wszystko do obiadu i deseru) nie odpowiem na komentarze od razu. Postaram się to zrobić tuż po obiedzie ;)

Obiad zjedzony i zapomniałam zrobić zdjęcie (ale był przepyszny - słodki obiadek). 
A OTO TRUFELKI
miały wyglądać tak
a wyglądały tak
 Składniki i przepis:
 klik i się powiększy
A przepis ten mam z gazetki z Lidla, a jest to przepis Mistrza Cukierników.
(Niech Pan wybaczy, ale nazwiska nie znam :) )


Miłego popołudnia!


Pe.eS. A wiecie jeszcze jaki dziś dzień? 4 lipca - Dzień Niepodległości Stanów Zjednoczonych

Chętnie oglądnęłabym taką paradę na żywo.




A jaki z tego morał? --> Urodziny mojej mamy świętuję całe Stany !   :)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta druga, ale pierwsza też jest super :) Chętnie bym sobie je pożyczyła od Twojej mamy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisują mi się w wersjach roboczych, ale nie lubię pisać postów kilka razy. Wolę raz i napisać wszystko, a tak to zapominam co chciałam napisać:P

    OdpowiedzUsuń
  3. kuleczki wyglądają niesamowicie apetycznie! aż mi smaka narobiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie i interesująco :)




    http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..