czwartek, 25 lipca 2013

I. sala weselna

Witajcie kochani

Jak po tytule widać zaczynam serię postów dotyczących ślubu, wesela, przygotowań. Jak wszyscy dobrze wiedzą sala to jedna z najważniejszych spraw do załatwienia i pierwsza w kolejności. A my... jeszcze nie mamy upatrzonej  SZOK!
Czas najwyższy się rozglądać, pytać i... rezerwować termin. Ale jaki termin? Miesiąc z literą "R" jest - sierpień 2015. Ale dzień? 1, 8, 15, 22 czy 29 ?? Pierwszy dobry, bo 3 lata i dwa dni bycia razem, 8 pasuje (bo 08.08.15), 15 też pasuje (bo 15.08.15). No i problem. Ah!
Wracając do sali.. Ustawienie stołów, ogólny wygląd, wielkość parkietu. Wszystko gra bardzo ważną rolę i musi być dobrze przemyślane.
Szukając sali lepiej brać pod uwagę większą powierzchnię. Np do sali na 150 osób zaprosić tylko 100 = więcej miejsca. My prawdopodobnie będziemy mieć ok 150 osób więc szukamy sali na 200 i więcej.

Podstawowe i wszystkim znane ułożenie na sali to "podkowa" albo "na około"


prawda, że znajome ułożenie??
podobne, ale odrobinę inne jest u mnie w Wieliczce w jednym z moteli
tutaj jest więcej miejsca niż zazwyczaj i nie tylko między stołami się tańczy. Niestety nie wiem na ile osób i może jutro będąc w centrum wejdę i zapytam.

Innym pomysłem jest zsunięcie stołów w jedno miejsce wzdłuż lub wszerz
tańce przed
tańce po lewej
tańce na środku (pomiędzy stołami) i po drugiej stronie od okien
Ja jestem bardzo za (wiem, wiem polonistką nie jestem) dwiema salami: jedna gdzie się siedzi, je itd. druga na tańce. Oczywiście niedaleko siebie, najlepiej z bezpośrednim przejściem. W takiej sali bankietowej wtedy słychać muzykę z sali tanecznej, ale spokojnie można rozmawiać. Ale tego typu sale też bardzo mi się podobają...

I co myślicie? Jakie Waszym zdaniem ułożenie jest najlepsze?
Jak już zarezerwujemy salę przyjdzie czas na dobieranie dekoracji. I oczywiście trzeba zamówić zespół, żeby zgrać terminy zespołu i sali.
Jak będą przebiegać przygotowania na pewno napiszę. Na razie nie ma nic. Oprócz zapisanego notatnika różnych adresów, telefonów, rad, wskazówek itd. Ale o tym w innych postach.

Dobrej nocy


***************
Przypominam o ankiecie po prawej stronie bloga pod bannerem "Pustej Miski" odnośnie propozycji "kwiatów na ścianie" zawartych w TYM poście. To tylko kilka sekund, a mi pomoże w wyborze.

4 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..