czwartek, 18 lipca 2013

TAG Mój Zwierzęcy Przyjaciel

Dzień dobry  !

Tag widziałam na blogu: Arcy...valor, strong, beauty. It's a women. Jak się domyślacie spodobał mi się i postanowiłam go u siebie dodać.


1. Jak się nazywa Twój zwierzak?
Izzy

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Pies rasy Border Collie (z hodowli)

3. Jak długo jest już z tobą?
Rok i jeden miesiąc

4. Jak znalazł się w twoim domu?
Wybrałam, pojechałam, przywiozłam (w dniu imienin) POST!

5. Ile ma lat?
Rok i 3 miesiące

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?

Czasem jest leniem, a innym razem jak weźmie dysk to chce by mu rzucać póki nie padnie. Czasm jest z niego wielki pieszczoch, a innym razem zaraz po ucieka.
Chodzi za każdym w domu "jak pies" ;)

7. Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
Bardzo wiele. Ciężko opisać słowami, ale bez wątpienia pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Wysłucha z takim zaangażowaniem choć czasem z przysypianiem, ale najważniejsze - zawsze się cieszy niesamowicie z powrotu do domu.

Nasze relacje są dobre, ale chciałabym żeby były o wiele lepsze. Zazdroszczę tym, na których pies patrzy podczas spaceru, słucha każdego słowa, jest posłuszny-zadowolony. Ciężka praca przed nami, ale razem damy radę :)

8. Najmilsze wspomnienia związane z twoim zwierzakiem?
Jak się bał chyba burzy i przyszedł, przytulił się tak mocno i został gdzieś ponad pół godziny.

Mniej stresujące - jak był mały (2-4 miesiące) jak skakał, biegał, podgryzał i bał się wszystkich dźwięków: piszczałki, butelki turlającej się po podłodze czy puszcze.

mam nadzieję, że się otworzy...

 9. Jak nazywasz twojego zwierzaka?

Oprócz imienia Izzy, jeszcze Izuś, Iza, Border, przyjaciel, Wojtek <- hahaha... przez narzeczonego xD

Od hodowcy (chyba ok 4-5 tygodni)

Malutki (2-3 miesiące)

 W zimie
czyż nie pięknie wygląda??

 I jak już byłą wiosna

 I jak fotki się podobają?
Postaram się dodawać czasem jakieś zdjęcia jak zrobię Izzyemu...
A ja mam jego zdjęć do końca 2012 roku 130, a do dzisiaj - 644. Z moim narzeczonym jest ich jeszcze 40, a od hodowcy 7.

Teraz jadę do Myślenic nad Zarabie. Pochodzić trochę "po" wodzie, poopalać się. Oczywiście biorę Izzyego. Będzie to pretekst do przetestowania pasa bezpieczeństwa co ostatnio kupiłam oraz sprawdzić jak się zachowuje w zupełnie obcym otoczeniu, w pobliżu wody, czy wejdzie itd. Szkoda tylko, że nie mam linki 5 lub 10 metrów :( to będzie chyba mój następny zakup.

Miłęgo słonecznego dnia! 
U nas gorrrąco :)



piosenka na dzisiaj:  Enej - Symetryczno-Liryczna


7 komentarzy:

  1. Prześwietny Izzy ;)
    Widzę, że frisbee sobie rzucacie : )
    Miłego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak.... aaaaaa <3 Zakochałam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jaki rozkoszny <3 Uwielbiam oglądać zdjęcia psiaków, a jak szczeniaki to w ogóle! Najgorsze jest tylko to, że psy tak szybko dorastają i po ok.6 miesiącach zamiast słodkiej kulki mamy wielkie kulisko xD
    A to wideo wprost kocham! Oglądałam kilka razy i za każdym się śmiałam :D Mój Alan (tak ma na imię, a to tylko dlatego, że już go tak nazwali w hodowli) zawsze bał się piszczałek i musieliśmy je wyciągać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dziś słuchałam symetryczno-lirycznej:) Cudny psiurek:) Może tez zrobię ten tag u siebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam do Ciebie właśnie poprzez ten tag. Strasznie mi się spodobał, jakbyś miała ochotę przeczytać o moim małym potworzę to zapraszam :)

    http://mjakmartu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesio cudny, a tag bardzo fajny, świetnie się czytało :) Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin mojego psiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..