czwartek, 18 lipca 2013

jednak Gdów

Witajcie w ten przepiękny, słoneczny dzień.


Zamiast do Myślenic pojechałam do Gdowa. I tu Raba i tam Raba. Chociaż w Myślenicach jest trawa, a w Gdowie... kamienie. Ale nic nie stało na przeszkodzie, bo się trochę poopalać i wejść prawie do pasa do rzeki.
Mam dla Was trochę zdjęć.

Izzy cieszy się z wycieczki
 pasy bezpieczeństwa to podstawa !

Reakcja jak zobaczył tyle wody

A tak wygląda "plaża" w Gdowie

 Kilka zdjęć po wyjściu z wody

 I w końcu się zbieramy do domu
ostatnie "pozowanie"

W drodze do domu..
Ostatki sił...
... i piesiu "padł".


Podsumowanie dnia: Izzy jest ciekawy wody, bo takiej jeszcze nie zna.
Wszedł sam przednimi łapkami, potem tylnymi aż do kolan. WOW. Niestety dalej nie pójdzie. Wzięty na ręce troszkę dalej miał wodę do klatki piersiowej, chwilę stał, popił wody i... ruszył ku brzegu. Zobaczymy jak będzie następnym razem. Oby szybko się przyzwyczaił i z chęcią wskakiwał do wody za patykiem, piłką bądź inną zabawką albo też za mną hahah...

Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych :)
Buziaki ;*



piosenka na wieczór: 
Honorata HONEY Skarbek - Po nocy przyjdzie dzień


14 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona psiurkiem!! To border collie o ile się nie pomyliłam? :)) Cudowny.. Nie jest zwariowanie energiczny chałupy nie roznosi? :)) Strasznie mi się podobają te pieski....

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!:)
    słodki piesek ♥
    uwielbiam tę piosenkę Honey! ♥

    + trzeba o tym pomyśleć, ale to już raczej w przyszłe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój piesek jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ proszę :)
    A, to tak jak mój xD
    O, tak. Bordery są podobno cudowne :) Ja jednak już chyba zostanę przy berneńczykach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, a tak w ogóle to świetne zdjęcia! :D Izzy jest rozkoszny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój piesowaty tak samo się zachowuje! Odrobinę się zamoczy i dalej ani rusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wybacz, że dopiero odpisuję ale mam trochę ciężki czas w życiu..matura poszła bardzo dobrze:) jestem studentką na UAMie poznańskim:p praca jest średnia, no ale pieniądze się przydadzą:p a Tobie jak leci?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ! Piesek jest Cudowny :) Sama muszę się wybrać nad jakaś wodę, bo jakoś nie miałam jeszcze okazji:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..