wtorek, 16 lipca 2013

było minęło

Witajcie.

Nareszcie jestem. Wczoraj nie dałam rady, bo najmłodszy brat mojego ukochanego cały dzień był u nas, bo przyjechał do cioci i babci na tydzień.  Ale już dziś wracam.
Niestety nie udało się wstawić zdjęć wcześniej. Zrobiłam łącznie na weselu i poprawinach 221, ale zostało 155 po odrzuceniu tych ruszonych, niewyraźnych. Podobnie ze zdjęciami dodatkowymi - było 58 jest 18 xD Ale oczywiście tego wszystkiego nie będę Wam pokazywać. Zwłaszcza, że nie mam zgody na publikowanie zdjęć xD
Dziękuję Wam za odwiedziny na blogu chociaż mnie nie było. Postaram się jak najszybciej odpisać na wszystkie komentarze. Choć nie obiecuję, że to wszystko zrobię dzisiaj... :)

Fryzura plus makijaż z dnia pierwszego [turkus] (widać także długie kolczyki - sklepik w Wieliczce, serduszko na łąncuszku - Apart)

A teraz najważniejsze - sukienka
sukienka - sklep w Wieliczce (?)
torebka - secondhand 
buty na koturnie Jenifer&Jenifer - CCC
bransoletki: srebrna - prezent, czarna - SIX
zegarek "wsteczny" - sklepik w Carrefour

wejście na salę
i na sali

 YUMMY !

Pierwszy taniec

i możemy tańczyć

Pyszności

 Nadchodzą Oczepiny..
Ale pół godziny przed nimi... tort

rzucanie bukietem..  Z Ł A P A N E (niestety mojemu narzeczonemu się nie powiodło)

sprytne rozwiązanie przy stole na torebkę

W domu
widok z okna...

ja przy oknie +makijaż na drugi poprawiny [turkus + róż]

a sukienka.... hm.. zwyczajna na lato

Cristina Love (Try Me Once Love Me Forever!) - TK Maxx (69,99zł)
pierścionek kwiatek i zawieszka - sklepik w Wieliczce w DH Kinga
kolczyki różowe - nie pamiętam (ale chyba w Wieliczce)
bransoletki: srebrna - prezent, czarna - SIX, różowa - jakiś sklepik ze sztuczną biżuterią
zegarek "wsteczny" - sklepik w Carrefour
buty na koturnie Jenifer&Jenifer - CCC (nie widoczne na zdjęciu)

stół młodych w poprawiny (siedzieli w innym miejscu)

a za Młodymi w pierwszy dzień było dla dzieci, w drugi nikogo nie było

Reszta ubioru sali

Jakby był ktoś zainteresowany - Remiza OSP w Jerzmanowicach (za Krakowem)


Powiem tak. Wytańczyłam się. Choć w pierwszy dzień dość mało, bo nogi nie bolały. Tylko jeden pęcherz xD Ale w drugi dzień poprawiłam chociaż długo nie byliśmy. Po 20-tej się zerwaliśmy i byliśmy w domu po 22. Umyć się i spać. A, że wzięliśmy brata mojego narzeczonego na wakacje to w poniedziałek cały dzień był u nas. Dzisiaj dopiero przyjdzie.

Na tym chyba kończę weselne posty.
Filmiki udostępniane Wam przez miniony weekend są losowe z youtube. Ale obiecuję jak będę mieć swoje wesele to tego typu teledyski na pewno pokażę ;)
A skoro o tym mowa.. Na chwilę kończę temat weselny. Niedługo pewnie będą się pojawiać jakieś posty organizacji wesela, porad, zabaw, ciekawostek oraz jak mi idzie z przygotowaniami. W końcu planujemy już za dwa lata, więc pora wziąć się do roboty ;)


Pozdrowienia!

piosenka na dziś: Dla Alizy (przez mojego małego szwagra)


Pe.eS. chyba tak szybko nie odpiszę na komentarze, bo mały szwagier już jest xD

15 komentarzy:

  1. Ahh, poszłabym sobie na jakieś wesele ;)


    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju,jak dawno nie byłam na żadnym weselu o.O zazdroszczę.
    ciesze się,że dobrze się bawiłaś i że się wytańczyłaś;) wyglądałaś świetnie^^

    ps.sala wyglądała cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. głodna się zrobiłam jak patrzę na te pyszności

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja lubię wesela szczególnie z tego powodu, że można sobie pojeść do syta i bawić się do rana :D
    Superowa kreacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :)

    P.S. Ciężko znaleźć czas na taki blog fan club.. myślę, że można by było o tym pomyśleć dopiero po tym, jakby okazało się, że są zainteresowani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałaś.
    Sala pięknie przystrojona < 3
    Tyyle pyszności :D
    Zabawa musiała być < 3
    Fontanna z czekolady *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. no, mam nadzieję ,że wesele się udało :D

    Serdecznie zapraszam do mnie www.fearlovee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia podpowiadają, że impreza była przednia i udana :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie ta sala wygląd, śliczna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pięknie ustrojona sala!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądałaś! :) Sala była ładnie przystrojona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze to obie sukienki mi się podobają, a tą druga na lato sama bym kupiła, ma świetne kolory i w ogóle jest ach i och :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne miałaś sukienki! :) Cieszę się, że zabawa udana :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..