sobota, 27 lipca 2013

45km od domu

Heja, hej!


Co tam u Was?
Ja gdzieś za godzinę jadę do przyszłej teściowej na imieniny. Niby nie robi, ale i tak jedziemy. Co będziemy w domu robić? Poza tym syn do mamy nie przyjedzie? I przyszła teściowa?? A moja mama i brat (mojej przyszłej) teściowej do kompletu. Po co auto ma wieź tylko 2 osoby jak może 4??
No to jedziemy :)
ciekawe czy będzie grill.........?

Miłego popołudnia!

piosenka dnia: Enej - Tak smakuje życie


brak teledysku ze względu an problemy z łączem internetowym i przeglądarką :/
dodam jak wrócę i będzie lepiej ..

2 komentarze:

  1. hehe teściowa może być fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze żw tak ją lubisz bo róznie to bywa!:)

    * Jeśli masz czas to proszę o pomoc. Mogłabyś wejść w ten post - http://meerryfy.blogspot.com/2013/07/sheinside.html i kliknąć w pierwsze słowo jakim jest ` SheInside . To dla mnie ważne mogłabyś zobaczyć co ciekawego ma ten sklep lub po prostu wejść i wyjść nawet to mi pomaga :) Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..