czwartek, 11 lipca 2013

Italia Cztery Sery

Dobry Wieczór wszystkim.
Wróciłam.
Mam sukienkę. Ale bez szału. Ale na drugi dzień może być.
Nie, nie mam zdjęcia. Na razie. Będzie po weselu ;)
A zdjęcia outfitu z dzisiaj i wczoraj pewnie dodam jutro, bo aparat kiepski a światło jeszcze gorsze i nic nie byłoby widać :/
Za to mam dla Was inne zdjęcia. Można by nadać temu tytuł "Angie gotuje" albo "Angie w kuchni" czy "Kuchenne Rewolucje Angie" hahah xD
Nazwa danie - w tytule.
No to zacznamy.
Najpierw zakupy, ale to już za nami ;)





Przygotowania: garnek z olejem + deska + piersi z kurczaka +nóż + Italia Cztery sery + miernik z 220 ml wody

Zaczynamy:
Kroimy kurczaka na kawałeczki..
! nie czytaj dalej jeżeli jesteś głodny ;)

Mamy pomocnika?

NIE! - podjadacza ;)
 Izzy uwielbia surowego kurczaka ;)

Teraz do garnka
Chwilę potem już "łapie"kurczaka
i już kurczak gotowy
.
teraz sos
 mieszamy...
 i wlewamy
 jak widać, jest dość rzadkie.
trzeba trochę pogotować, aż zgęstnieje

zgęstniało trochę

co byłby ze mnie za kucharz gdybym nie spróbowała tego co gotuję.
podmuchać, bo gorące - spróbować

 DOBRE !

W przepisie pisze o dodaniu śmietanki, ale ja nie dodaję i tak jest przepyszne.

I na tym skończyłam przed wyjściem z domu.
Po powrocie nie zdążyłam zająć się gotowaniem makaronu i mama mnie wyręczyła. A zdjęcia też nie psrtyknęłam :/
Ale przed jedzeniem się udało. Choć przyznam.. nie mogłam się doczekać ;)
 kolorystyka taka nie inna ze względu na światło żarówkowe :/
z lampą błyskową wychodziło wszystko na biało.


Jadł ktoś takie cuda? Jak smakowało?
Jak ktoś będzie dopiero robił to życzę  S M A C Z N E G O !

Podsumowanie: szybki pomysł na dobre, a wręcz przepyszne danie. POLECAM !

Miłej nocki kochani.!
Angie

( myślę czy by nie skrócić posta i dać "czytaj dalej"
 - ale czy wtedy będziecie czytać? :( )

12 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł :)
    zobaczymy..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm mniam, jadłabym.
    Pieska masz ślicznego, na pewno był zadowolony podczas tego gotowania:)
    Czekam na zdjęcia sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego pomysłu ;> może zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  4. aj tam głupoty gadasz :) dziewczyny-modelki były w różnych rozmiarach i z różnymi figurami i wszystkie mają piękne zdjęcia i świetne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey,
    Nice post..
    Would you like to follow each other.!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba zmienić balans bieli przy robieniu zdjęć.
    I nie lampa błyskawiczna tylko błyskowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawione :)
      a aparat teraz mam o niebo lepszy...

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..