poniedziałek, 29 lipca 2013

po imieninach

Cześć.

Nie było mnie jakiś czas.
Przez ten gorąc nawet nie mam sił laptopa otwierać.
Wczoraj nie byłam jednak na basenie, plany się pokrzyżowały, ale na Dni Myślenic już udało mi się dojechać ;)
Ale chyba się starzeję... Nie byłam dłużej niż 3 godziny! Z czego tylko 2 razy byłam na swojej ulubionej karuzeli za to 3 razy na kamikaze. wow! 2 razy podczas koncertu Macieja Maleńczuka :) Może to przez gorąc takie obroty, szarpanie mi nie służyły? Oby tak było, a nie, że mam dość, bo nie mam :)
Nie, nie mam zdjęć ;P

Mam za to pare z sobotnich imienin..
Prezent? Coś do domu, kawa, herbata i pościel ;)  - brak zdjęć
+ kwiaty z naszego ogródka (lilie)

Teoretycznie tych imienin nie było jako imprezy tylko tak mieliśmy posiedzieć, ale stół był "zasłany"
 mmm... wiejskie jajeczka z majonezem :)
 Teściowa robi przepyszne placki ♥

tylko Lemo - zero alkoholu!

Tego dnia coś źle się czułam i nawet chwiałam się bez dodatkowych procentów hahah...
Jakby miała się odbyć impreza bez moich zdjęć choćby kilku?

 zdjęcia outfitu nie mam o.O teraz to wiem.
jak widzicie mam niebieskie paznokcie. o tym kolorku w następnym poście.

A wczoraj i dziś termometr w cieniu skierowany na północ wskazuje..
ok 9 rano.. potem dochodziła temperatura do 35.
Wczoraj chwile pochodziłam po słońcu, ale bez przesady. Dziś wytrzymałam na słońcu przy 35 st. w cieniu jakieś 15 minut plackiem z dwóch stron. Oczywiście nie na raz tylko po 2-3 minuty dosłownie.
Ciekawe czy coś z tego będzie...

 A teraz pasowałoby odwiedzić Was, no nie?
Już jutro post ze ślicznym kolorkiem na paznokciach. Potem? Się zobaczy.
A więc do jutra :)

piosenka dnia:

Sami - Lato 2000 (Max Peace Lato Cover Mix Edit)

świetny Remix!

Przypominam o ankiecie po prawej stronie bloga pod bannerem "Pustej Miski" odnośnie propozycji "kwiatów na ścianie"
zawartych w TYM poście. To tylko kilka sekund, a mi pomoże w wyborze.

4 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..