piątek, 12 lipca 2013

pazurki

dobry WIECZÓR :)

Już mam pomalowane pazurki. Niestety jednego brak, bo się złamał i nie zdążył odrosnąć. A złamał się bardzo niefajnie :/
Kolor sukienki to morski z czernią, ale na paznokciach widać także różowy i pomarańczowy, a to dlatego, że takie kolory są na drugiej sukience. Ja muszę mieć jakiś akcent xD

rączki  (jeszcze przed drobnymi poprawkami)
i stópki
na stopach oraz na kciuki i palcu serdecznym
jest ten sam kolor (główny)

Teraz pytanie? Czy na pewno wszystko spakowane, przygotowane?
Największy 'stres' będzie jutro. Stres, żeby na pewno wszystko zabrać. Bo nie opłaca się wracać 50km po jedną BARDZO POTRZEBNĄ rzecz.
Na razie to chyba tyle Wam pokażę. Jutro o tej porze będę się dobrze* bawić.
* mam nadzieję, że dobrze

A teraz... trzeba się wyspać. Jutro fryzura, makijaż, ostatnie przygotowania, po 13 pewnie pojedziemy do Pana Młodego potem po Pannę Młodą, do Kościoła na 16:00, po Mszy na obiad, pierwszy taniec, tańce,............, oczepiny,........, do domu narzeczonego, spać, wstać, obiad, przygotowania do poprawin, na salę, tańce/zabawy,............., do domu, spać, rano wstać, śniadanie, post do czytelników :)    - mam nadzieję, że tym ostatnim nie będzie problemu. "na kacu" fajnie się chyba pisze, nie?  xD

Jutro będą na pewno dwa posty więc wpadajcie, bez moich dodatkowych zaprosin :)
Ale z góry PRZEPRASZAM za brak odpisywania na komentarze przez ten weekend.
Nadrobię - obiecuję - znacie mnie ;)


Dobranoc ;*

11 komentarzy:

  1. O prawa autorskie się Angie nie martw bo ja tą listę zapiszę sobie tylko do własnego użytku :) Paznokcie na pewno będą pasować do obydwu sukienek skoro są w takich kolorkach jak napisałaś.
    To pozostaje mi życzyć Ci szalonej zabawy na weselichu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleganckie pazurki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na paznokcie i fajne kolorki, życzę miłej zabawy :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne ! p.s nie ja robiłam to menu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorek na stopach jest mega *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te u rąk :O Na palcach u stóp mam bardzo podobny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..