piątek, 5 lipca 2013

czy też tak macie?

że jak piszę komentarze u Was to przychodzi mi mail z jakimś błędem czy coś...?
i nie wiem teraz komu doszły komu nie. Ale na komentarze pod postami od 1 czerwca br. odpowiedziałam na wszystkie komentarze! a zawsze nawiązuję w odpowiedzi na komentarz zostawiony u mnie (no chyba, że to jest komentarz w stylu "fajny blog", "fajnie", "ciekawy post", "fajne rzeczy" itp. itd.). w końcu znacie mnie.
to w takim razie..  czy komuś nie odpowiedziałam na komentarz? 
napiszcie pod tym postem to odpowiem ;)

Pozdrawiam.


Komentarze do mnie odnośnie bloga lub postów niezwiązane z powyższym ogłoszeniem proszę kierować T U T A J !

3 komentarze:

  1. Blogger nieco świruje, to prawda, ale (na szczęście i pfu,pfu, żeby nie zapeszyć!) jeszcze takich problemów nie miałam i obym nie miała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam zadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mi akurat nie świrował blog ale wiem ,że niektórym tak właśnie się zawiesza pd tym względem :p
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..