czwartek, 1 sierpnia 2013

NIVEA FOR MEN: żel do golenia

Czy mojego bloga przeglądają jacyś mężczyźni?, bo to post specjalnie dla nich.

Pod choinkę kupiłam narzeczonemu fajny zestaw od NIVEA. Dzisiaj przedstawię recenzję jednej z tych rzeczy. A mianowicie żelu do golenia NIVEA FOR MEN SKIN PROTECTION SILVER PROTECT



Cena: ok 18zł chyba  drogeria (np. Rossmann)
***[ja kupowałam w Rossmannie za 50zł w zestawie z Antyperspirantem i Balsamem po goleniu]***
Opakowanie: pojemnik pod ciśnieniem z dozownikiem +5/6 (minus za zbieranie się produktu przy otworze dlatego 5 z małym plusikiem)
Składniki:

Aplikacja: banalnie prosta - wyciskasz odrobinę żelu na rękę, nakładasz na twarz +5/6 (niestety też 5 z małym plusikiem, bo jak za mocno się naciśnie to dużo produktu się marnuje)
Zapach: ładny, mało wyczuwalny 6/6
Wydajność: znakomita! narzeczony goli się co drugi dzień (nie potrzeba częściej) i wystarczył od ok 26-27 grudnia 2012 do... no właśnie. podejrzewam, że jeszcze ze dwa tygodnie będzie jak nic (napiszę edit po skończeniu) +6!/6
Działanie: pomoc w usuwaniu owłosienia z twarzy - żel poradził sobie z tym doskonale +6/6
Podsumowanie: idealny do męskiej twarzy, nie podrażnia, łatwo i szybko usuwa owłosienie, nic dodać nic ująć!
Ocena ogólna: 6/6 !

I jak mężczyźni?? Skusicie się? Czy może już używaliście? Jak tak to jak wrażenia?
Jeżeli natomiast czytają to kobiety to już wiecie co kupić swojemu mężczyźnie.. :)

A teraz jadę w pewnej sprawie do centrum. Wrócę to się odezwę!

Pozdrawiam!



piosenka na dziś: Avril Lavigne - I'm with you
lepiej link do video czy video na blogu??

6 komentarzy:

  1. Ciekawa notka dla facetów, to na pewno <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno polecę chłopakowi, czy braciom, świetny pomysł, by dodać coś dla mężczyzn na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to miałaś co chwile inny pomysł na siebie ;d ja niby też, ale zawsze ten psycholog był gdzieś w mojej głowie ;p

    myślałam, że Ty używałaś tego żelu np. do golenia nóg xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie ten sam na pewno :D Nie skończył się, bo jest nowy. Chyba ktoś tu nie uważnie czyta moje notki. ;> Na pierwszym planie jest kosmetyk, który się skończył, a na drugim to co używam lub będę używać później.
    Spoko, jeszcze nie widziałam u Ciebie denka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu tylko mężczyźni, ej ej, to dyskryminacja!:((( haha, ja np. używam do golenia żelu z Nivea dla skóry wrażliwej, właśnie dla mężczyzn!! dużo lepsze :D Może skuszę się na ten, choć ciężko mi się przekonac do innych:P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..