poniedziałek, 12 sierpnia 2013

kosmetyki BignoSpa

Cześć wszystkim

Dopadł mnie gigant-leń!
Nie mam sił na nic.
Rano wstałam, zjadłam śniadanie i... czytałam gazetę. Później II śniadanie i... znów czytanie. Z przerwami na rzucenie okiem na tv gdzie leciały poranne seriale Polsatu, TVN i TVN7 xD Ale o nich kiedy indziej..
W między czasie wyczekiwałam kuriera..
W końcu nadjechał.
ale najpierw zdjęcie. jakbyście paczki nie widzieli xD
no i po rozpakowaniu czekały na mnie zamówione przeze mnie kosmetyki za 29,28zł i kosmetyk prezent w cenie 16zł.
odżywka z 40 składnikami do włosów - gratis (16zł), próbka koncentratu cynamonowo-kofeinowego (1zł), żel pod prysznic Minerały z Morza Martwego (2,55zł), dwa żele kremowe algi (3,95zł/szt.), sól i krem do stóp (8,40 i 9, 40zł - co ile, nie pamiętam) - na prezent

Jeden z żeli kremowe algi mam zamiar dodać do rozdania. Chyba, że się w nim zakocham.
Sklep - BignoSklep.com

Dla nowych klientów super okazja! Do swojego zamówienia dodaj w uwagach nazwę produktu nieprzekraczającego cenowo wartości zamówienia, a dostaniesz go za darmo (jak ja maskę do włosów).
Niedługo recenzje! Tylko muszę zacząć używać xD

A wczoraj na giełdzie elektronicznej w Krakowie kupiłam dla mojego Izzyego kropelki przeciw pchłom i kleszczom oraz dwie zabawki świecące w ciemności piszczałki ;)
+ 3 pary majtek i jeden biustonosz,
ale tego nie pokażę :P

To będzie na tyle. Odpiszę Wam? Tak. Ale chyba tylko tyle..
Jutro prawie cały dzień Kraków i nie wiem jak będzie z moim pisaniem postów jutro.. Ale jak coś kupię to pewnie się pochwalę..

Miłego popołudnia! HEJ!

28 komentarzy:

  1. Ja używałam wygładzająco-nawilżajacego, ale teraz moim typem jest Nivea pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po wczorajszym tak samo nie mam siły, leniuchuję. poza tym świetne rzeczy : ) zapraszam LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę sobie poczytać o tym BingoSpa więcej, booo ponoć bardzo solidna firma :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a jeżeli pytasz, czy wcześniej brałam pieniądze za szablony - nie, i nigdy tego nie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam że są takie zabawki dla psa świecące w ciemności! Genialne są! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj dawno... za 2 lata temu i to w outlecie...

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie taka świecąca długo by nie była... do pierwszej nocki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już dawno obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie tanie kosmetyki! ciekawią mnie :D muszę sobie o nich poczytać, ale póki co mam limit Internetu na wyczerpaniu :( czekam na recenzje! ;)

    a co takiego będziesz jutro w Krakowie porabiać?

    ja miałam do twarzy oczyszczające i peelingi ;) i dla mnie są ok, tylko ja też nie mam problemowej cery ;)

    czyżbyś wybieranie studiów miała przed sobą? mi się bardzo podoba ten kierunek, fajna sprawa! ;)

    pomyślę ;) chociaż póki co nie mam do tego głowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o świecące w cimności? Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, sporo tego. Lubię bardzo tą firmę <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale wspaniała paczuszka!!!♡ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie daj znać jak się sprawdziły :)

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania 3 zestawy kosmetyków Floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam żadnego produktu z bingo spa, trzeba w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci udanego testowania :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. No bo wiesz, ja nie widzę sensu w testowaniu każdego kosmetyku, każdej maseczki. Nie przywiązuję na razie do tego większej uwagi bo w wieku 17/18 lat to wszystko jest mi niepotrzebne. Każdy kosmetyk ma trochę chemii w sobie. Dla wielu osób to dziwne, ale ja na razie nie używam pudrów, jakichś pielęgnacyjnych rzeczy.. Z moją cerą, włosami itd jest wszystko okej więc po co. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. I znów coś nas łączy :D
    Farnoholizm ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. czasem trzeba się polenić:)
    fajne rzeczy kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bezpieczeństwo Wewnętrzne, to kierunek moich studiów ;) Będę ścigać przestępców, albo siedzieć w cieplutkim fotelu jako burmistrz xD

    Co do wyglądu bloga - cały czas eksperymentuję. Szablony niestety ściągam gotowe, a później je przerabiam. Nie mam czasu na całkowite robienie strony od podstawy.

    Przerywnik "goodby july hello august" po prostu ściągnęłam z tumblr.com jako obrazek gif i dlatego sobie tak mruga :)

    nigdy nie spotkałam się z tymi kosmetykami. kiedyś bardzo chciałam prowadzić bloga kosmetycznego, ale jednak daleko mi do tych wszystkich nowinek. szkoda, bo lubię testować nowości na mojej skórze :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie na mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta promocja o darmowym kosmetyku, chyba pierwszy raz się z taką spotykam. Bardzo ładnie wygląda żel pod prysznic lubię takie kolory i wiesz co? Tez mi się cały dzień nic nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle kosmetyków w tak niskiej cenie? SUPER! :) Ja nie znoszę tych piszczących zabawek, oszaleć wtedy idzie w domu :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paczka!:D Muszę w końcu wypróbować ich kosmetyki;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..