sobota, 10 sierpnia 2013

NIVEA FOR MEN: antyperspirant

Witajcie mężczyźni! Oto kolejny post specjalnie dla Was.

Taki post z "wersji roboczej, bo jakoś dziś nie mam czasu na napisanie czegokolwiek prócz tego zdania ;)
Tym razem dopełniam zestaw, który kupiłam jakiś czas temu swojemu narzeczonemu. I będzie to antyperspirant.

NIVEA FOR MEN SKIN PROTECTION SILVER PROTECT

Cena: ok 12-14zł (chyba)  drogeria (np. Rossmann)
***[ja kupowałam w Rossmannie za 50zł w zestawie z żelem do golenia i balsamem po goleniu]***
Opakowanie: buteleczka 50ml, tzw. kulka 6/6
Składniki:

Aplikacja: po prostu pocierasz kulką pod pachami - gotowe 6/6
Zapach: taki sam jak w przypadku żelu i balsamu, małą intensywność aczkolwiek wyczuwalny jednakże przyjemny 6/6
Wydajność: tutaj już nieco gorzej niż w przypadku żelu i balsamu, opakowanie starczyło na prawie 4,5 miesiąca przy codziennej aplikacji +5/6 (być może dlatego, że połowę mniejsza objętość)
Działanie: dość powolne wchłanianie jednak nie pozostawia śladów na ubraniach, chroni przed potem nawet przy upałach, BRAK jest nieprzyjemnego zapachu 6/6
Podsumowanie: idealny dla mężczyzn, którzy chcą mieć poczucie świeżości,a przy tym przyjemny zapach ;) 6/6
Ocena ogólna: 6/6

Czyli jak zwykle bardzo pozytywna ocena :)
Nie, nie mam wtyków w firmie NIVEA (a szkoda xD) Po prostu obserwuję swojego faceta. A przede wszystkim kocham go i chcę aby miał dobrą ochronę, ładnie pachniał..

Na razie to chyba koniec recenzji produktów męskich choć nie wykluczone, że coś się pojawi za jakiś czas. Postaram się zaglądnąć do męskiej kosmetyczki i wyłapać efekty stosowania danego kosmetyku.

Miłego wieczoru..
14° :(

14 komentarzy:

  1. Nooo, wszyscy narzekali na upały a teraz będą narzekać że zimno. Mi upały nie przeszkadzały a dziś w bluzie było mi zimno ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię jak jest zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jak jest chłodniej. Ogólnie to lubię jak jest ciepło, nie za gorąco i nie za zimno :D.
    Fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię jak jest zimno, albo przynajmniej chłodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry post dla panów! Fajny pomysł, może oni też przekonają się do blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię jak jest względnie, ani gorąco ani zimno :P

    U mnie nowości, zapraszam serdecznie
    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój tata tego używa, chyba nie narzeka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli kolejny męski kosmetyk z Nivea, który nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, mam nadzieję, że jednak nie wypadną ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tą firmę i ich zapachy. Mam zamiar kupić bratu na urodziny :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..