środa, 21 sierpnia 2013

roses

HEJ

Miałam o czymś napisać i zupełnie nie wiem o czym. Chociaż mam długaśną listę pomysłów na posty to tego jednego nie zapisałam.
Tak więc postanowiłam dodać jakieś tam zdjęcia, które jakiś czas temu zrobiłam.
Nie są fajne.
Nie są super.
Światło kiepskie.
Balans bieli, ekspozycja, naświetlenie, ogniskowa, kontrast... to chyba wszystko na automacie.
Jedynie to włączyłam tryb makro hah. Tak, wiem jak się to robi ;P
No jak widać po opisie, a zaraz po zdjęciach, jestem zielona w fotografii choć czasem ładne zdjęcie mi wyjdzie. CZASEM
Marzę o kursie takim od podstaw....
Nie martwcie się. To tylko 3 zdjęcia 

 + 2 prześwietlone lampą błyskową xD

Wiem, wiem. Do bani.
Już nic nie mówcie. WIEM
Jeżeli chodzi o fotografię to duuuuuuuużo pracy przede mną.
Ale umiem włączyć aparat i nacisnąć spust migawki więc jakieś początki już są ;)
Tylko nie bijcie za te zdjęcia! :)


Jutro pewnie dodam coś bardziej 'normalnego' i na moje możliwości/umiejętności ;) Hah.
Dobranoc!

16 komentarzy:

  1. Hm, mnie się podobają te z błyskiem. Słuchaj ja jestem kulawą nogą co do fotografii, ale prędzej czy później się nauczymy. Ale tak czy inaczej wszystkie zdjęcia ładnie Ci wyszły TU LICZY SIĘ POMYSŁ! Ja czekam na kolejną notę u Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja to ta pierwszym i trzecim zdjęciu i nie jesteśmy bliźniaczkami :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są :*
    Niepołomice - mój wujek był tam ostatnio na weselu ;d Podobno było fajnie :D
    A cóż to za zespół jeśli można wiedzieć? Kilku moich "znajomych" ma kapele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu zrobiłam bardzo podobne zdjęcia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. z czasem wszystkiego da się nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne róże :3

    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjecia:)
    nawet te przeswietlone maja cos w sobie :))

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak napisała Stef liczy sie pomysł ! W pełni to popieram :) trzymam kciuki abyś dalej rozwjała swoje umiejętności fotograficzne :D ściskam i pozdrawiam Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotografia stała się ostatnio zbyt popularna... nie wszyscy muszą mieć talent :) Chociaż zawsze można się wszystkiego "doumieć" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę za bardzo się użalasz, że zdjęcia są złe, przy czym to pierwsze jest naprawdę dobre!

    w takim razie czekam na recenzje ;D

    to fajnie!

    hmm, wiesz nie bardzo chciałabym pisać takich rzeczy na tym blogu, trochę nie chcę mi się bawić w zakładanie kolejnego, poza tym być może wkrótce nie będę mieć za dużo wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. One twoim zdaniem nie są fajne...? Kochana dla mnie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne to by lubić, to co się robi, a umiejętności same z czasem przyjdą ;p każdy zaczyna od jakiegoś badziewia, a Twoje i tak są bardzo fajne :) szczególnie 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tam oj tam to pierwsze zdjęcie jest bardzo fajne, mi się podoba :)
    http://pomocnicy.blogspot.com/p/tutoriale-i-porady.html
    Takiego linka mi przesłała jedna blogerka Whatka, je też pytałam jak zrobić przycisk do FB :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne, :)

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne róże, wystarczy częściej robić zdjęcia i będzie dobrze :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zdjęciowym laikiem, ale jak dla mnie są piękne! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..