poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Myślenice wyciąg i basen

Witajcie.

Znów dawno mnie nie było.
A to przez... budowę (jakby to nazwać?) szopy, domku, wiaty?, szukanie sali, zespołu na wesele, udział w pokazie, rozmowy w dwóch restauracjach odnośnie przyjęć weselnych, małe porządki (powoli, powoli), króliczki (dwa nowe ;)).
Muszę się przyznać też, bo ostatnio nie mam siły do uruchamiania laptopa, przeglądania poczty
(bo zawsze mam z 10 wiadomości do odpisania, zobaczenia itp.), plus oczywiście blog, Wasze blogi i znów wesele i ślub w internecie.
Do tego mam kilka projektów, które bardzo bym chciała wcielić w życiu.
A jeszcze dojdzie mi szukanie internetu, bo ten co mam wkurzy nawet najbardziej cierpliwego człowieka.

Przejdę może do niedzieli...
Mam dla Was trochę zdjęć.

Pobudka, śniadanie i jedziemy. Zaraz po 9:00.

Byliśmy koło 10:00 i zostało postanowione: jedziemy kolejką.

Widok z góry (widać wyciąg narciarki oraz jedną z tras)
A teraz jedziemy w dół i mijamy kolejną trasę + widok z krzesełka

 las
 to niebieskie wzdłuż linii to trasa kolejki. czas: ok. 18 minut
i oczywiście basen drugi (i ostatni w tym roku) raz
 buziaki dla Was ;*
 strój kąpielowy - Marks & Spencer

 po wyjściu z wody i zebraniu się oczywiście się przebrałam. Tym razem miałam grzebień by trochę przeczesać włosy
 bluzka (ostatnio kupiona) - DENIM CO, spodnie - Hondney, torba - H&M, sandały - sklep w Wieliczce
kolczyki CYTRYN - Avita + bransoletka (nie posiadam zdjęcia),
przebliżenie na bluzkę - marszczenie, wiązanie na szyi

 Ufff... skończyłam dodawać zdjęcia ;)

Dziękuję Wam za każdy głos zarówno w jednej jak i drugiej ankiecie. Jednakże zachęcam pozostałych do wyboru KWIATÓW NA ŚCIANIE oraz podpowiedzi co do recenzji.


A teraz pozwólcie, ale muszę coś zjeść. Na razie!

7 komentarzy:

  1. Wesele? czyje wesele? :D

    A u Agaty było genialnie! :D
    No przyjeżdżaj, przyjeżdzaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne widoki z tego krzesełka aż mi się przypomniało jak dawno nie byłam w górskich stronach :D
    Musze się koniecznie kiedyś wybrać, ale najlepiej na parę dni.

    Ps. teraz to już mi obojętnie kim będę (no prawie) byle ktoś mi dał pracę w tym dziwnym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej widzę, że lubisz ciekawe wyprawy, śliczne zdjęcia i wspaniały klimat, może lubisz też zbierać pocztówki? zapraszam do konkursu na
    http://zmiana-trasy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi się zdaje, czy już przygotowujesz się do swojego wesela?:) Wydaje mi się, że miało być za 2 lata!:)
    Zdjęcia świetne, fajnie się bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyciąg - super!
    Strasznie dawno nie byłam w Myślenicach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz mam do Myślenic kawal drogi, ale kiedyś miałam bardzo blisko... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..