piątek, 2 sierpnia 2013

piąteczek



Witajcie kochani.

Miałam małe problemy z internetem i dlatego odpisałam tylko na część komentarzy. Ale już już nadrabiam :)
Zapomniałam pokazać Wam dwa pierścionki, które kupiłam jakiś czas temu.

Tak, takie same, ale inne :P Różnią się jedynie kolorem.
Kupiłam je poprzez allegro.pl za 3,49zł/szt. Tanio, dlatego wzięłam dwa :)
Podobają się?

Teraz idę trochę się ogarnąć i pokój, ponieważ jadę z mamą na małe zakupy do domu..

Ma ktoś możliwość przyjechania do Gdowa jutro??
Ok 15km od Wieliczki, ok 27km od Krakowa.

I co?? Dalej jesteście na nie? Przecież ENEJ będzie!
Ja jadę. Muszę.
Obym nie zapomniała aparatu....

Na razie!


6 komentarzy:

  1. Świetne pierścionki!!! *o*
    O rany. Chętnie bym przyjechała, ale to strasznie daleko :(

    Co kto lubi ;) Ja akurat najbardziej lubię bokserki lub takie luźne koszule :)
    Proszę :)

    Moim zdaniem robi bardzo ładne zdjęcia! Znam problem z lampą. Mam obecnie dwa aparaty; cyfrówkę Samsung ES55 i też przesadza z lampą. Nie da się jej włączyć (bynajmniej ja nie potrafię), a włącza się non stop! To męczące. Na szczęście drugi aparat tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pierścionki! Ja osobiście uwielbiam kokardki :).

    P.S. Możesz pożyczyć moje słowa, ale proszę Cię, żebyś wzięła je zatem jako cytat :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo osób używa, fajnie nawilżają ;p mnie też się zdarzyło depilować na męskim żelu ;p

    pierścionki są śliczne i takie tanie <3
    aaa ja jutro pracuje, wiec sie nie moge wybrać choćbym chciała ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie piątek dziś ;o nawet nie wiedziałam :D CZŁOWIEK NA WAKACJACH :)
    Świetne te pierścionki ;)
    Też jestem na mat-fiz-inf ale o tym inf wszyscy zapominają :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na reszcie już piątek, bardzo się z tego faktu cieszę i to bardzo. ZAPRASZAM DO MNIE NA NAJNOWSZĄ NOTKĘ WYPRZEDARZY W DAUGLAS. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pierścionki:) Ode mnie daleko do Gdowa:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..