piątek, 2 sierpnia 2013

Wieczór

To znowu ja.

A się dzisiaj rozpisałam.
Pewnie dlatego, ze jutro mało czasu na to będzie. W niedzielę zapewne podobnie.
A mama jednak nic nie robiła z malinami. Zjedli oboje ;P
Co ja to miałam??
.
.
.
.

Aha! wiem!
Zacznę od TV. Tak, tak. wieczór z telewizją :) Ale przy boku ukochanego ♥
Co by tu... No właśnie. Dziś w TV na TVNie o 20:00 'idzie' Harry Potter (z Zakonem Feniksa   hahah..).
Ale równocześnie na Polsacie 'idzie' "Na fali" - nie oglądałam. Jaki z tego morał?? Nagram oba fimy, a oglądnę coś nagranego ;P O! Później przynajmniej oglądnę bez reklam. No może niezupełnie BEZ, ale wystarczy je poprzesuwać i jest tak jakby BEZ.
Czy dziś coś jeszcze? Chyba nie... Jak tak to napiszcie!
Jutro jak wiadomo jadę (prawdopodobnie) więc w domu będzie nagrywać się... "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 2" na TVN7 o 19:30 (w niedziele o 13:30) - oglądałam pierwszą część i mi się spodobała :), "Joe Black" na TVN o 20:00 - już raz oglądałam i POLECAM, oraz "Asterix i Obeliks kontra Cezar" na TVN o 2:15 (w niedzielę o 20:00). Jest także, albo raczej są "Aniołki Charliego"... Nie oglądałam. Nagrać?? arte polecenia?? Dajcie znać..
I w niedzielę jeszcze oglądnę "Stój, bo mamuśka strzela" na TVP2 o 20:05. 'Idzie' też "Człowiek demolka" (TVN7 20:00) z Sylvestrem Stallone, ale dziwnym trafem niedawno to oglądałam więc odpuszczę.
Macie może coś innego jeszcze do polecenia w weekend??
Z poleceń na weekend ja mam jeszcze jedno. Ale o nim jutro ;)

Co Wam jeszcze polecić?
*Lidla!
Kto do szkoły idzie za miesiąc? Idźcie do Lidla po zeszyty. Od wczoraj są na stanie już o 0,29zł max 1,39zł chyba, że Hello Kitty 0,99-1,99zł albo Angry Birds 2,99 albo duże A4 za 2,49zł lub 2,99zł albo OXFORD A4 9,99zł miękka okładka, 12,99zł twarda okładka lub open flex, plus za 1,59 w twardej okładce zeszyty tematyczne. WARTO!
Oprócz tego markery, długopisy, cienkopisy, długopisy żelowe, kalkulatory, blok rysunkowy..
1,19zł i 1,39zł
A od poniedziałku Tydzień Fitness od kuchni. Żywność light,kosmetyki, "przybory do kuchni".

*Biedronkę! od 1-14.08!
i Smaki Azji. oraz gazetkę!
Warto ją zabrać do domu, bo w niej jest kilka dobrych przepisów z kuchni azjatyckiej, m.in. Kaczka w glazurze, Kurczak w curry, Sajgonki z ziołami czy Maki sushi.
Można kupić zestaw do robienia sushi, ocet ryżowy czy sos sojowy, 5 rodzajów sosów z CHILLI.
Inne to szachy + talia kart, zestaw zapachowy ze świeczkami i olejkami lub z kadzidełkami, zestaw do serwowania sushi (2 talerze, 2 talerzyki na sos, 2 komplety pałeczek z podstawkami), a nawet drzewko Bonsai Ginseng
Ktoś się skusi? JA być może na niektóre składniki i coś 'upichcę' ;) YUMMY!

EDIT w poście "lakier AVON arctic waters" KL!K

Dobrej nocy życzę Wam! ;*

1 komentarz:

  1. jestem jestem cały czas, ale nie mam pomysłu na jakikolwiek post, nie chce ciągle dodawać mixów i inspiracji. może czas na jakieś zmiany? :) zobaczymy w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..