środa, 7 sierpnia 2013

NIVEA FOR MEN: balsam po goleniu

Hej!

Właście skończyłam oglądać "Salę samobójców". Dobry film - polecam.
Po całej tej historii na nic więcej mnie nie stać tylko na kolejną recenzję z cyklu FOR MEN.
Miłej lektury.

Tym razem balsam po goleniu.

NIVEA FOR MEN SKIN PROTECTION SILVER PROTECT

Cena: ok 20zł (chyba)  drogeria (np. Rossmann)
***[ja kupowałam w Rossmannie za 50zł w zestawie z Antyperspirantem i żelem do golenia]***
Opakowanie: buteleczka o pojemności 100ml z dużym otworem przez co może się wylać za dużo produktu, jednak wtedy nie ma większego problemu na jego "zwrot" do butelki -6/6
Składniki:

Aplikacja: po prostu przechylasz buteleczkę wylewając odpowiednią ilość na dłoń, niestety czasami może wylać się za dużo jak już pisałam wyżej, ale nie trzeba się martwić o marnowanie produktu -6/6
Kolor: przeźroczysty (nie tworzy zacieków na twarzy) 6/6

Zapach: taki sam jak w przypadku żelu do golenia, odrobinę intensywniejszy 6/6
Wydajność: znakomitadokładnie tak jak w przypadku żelu wystarczył od ok 26-27 grudnia 2012 do... tak jak żel jeszcze się nie skończył +6!/6
Działanie: szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, zaraz po nałożeniu odczuwalne jest szczypanie, które jest oznaką "zabijania" bakterii, ale już za chwilę ustaje 6/6
Podsumowanie: idealny do męskiej twarzy, nie podrażnia i łagodzi podrażnienia po goleniu, znakomicie dba o skórę, która po tym jest miękka i przyjemna w dotyku ;)  +6/6
Ocena ogólna: 6/6 !

Czyli wiadomo. Jeżeli chodzi o idealny zestaw do golenia i po to polecam żel i balsam Silver Protect. A może nie tylko ja polecam co mój narzeczony :)

Pozdrawiam, a mężczyznom życzę dobrego wyboru ;)

Być może na wieczór przygotuję inny post (ewentualnie dopiero jutro), ale na razie to tyle.
Miłego popołudnia


oddaj głos w ankiecie "kwiaty na ścianie"

10 komentarzy:

  1. Co do oleju kokosowego to dostałam go od mamy i niestety nie wiem gdzie go kupiła ale widziałam na allegro http://allegro.pl/olej-kokosowy-ktc-500ml-czysty-100-gratis-tusz-i3451793066.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle produkty z Nivei są bardzo dobre. ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie mój facet większość kosmetyków kupuje sobie właśnie z Nivea co więcej nie da się namówić za bardzo na jakieś odstępstwo od normy więc to rzeczywiście musi być dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście lubię produkty NIVEA, a ten balsam miał mój mąż i był z niego bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sprawię cały zestaw mojemu ukochanemu - niech ma :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Marcin średnio lubi ten balsam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nivea ma całkiem ok kosmetyki ;)

    oo 'sala samobójców'! spoko film!

    wiesz, to jak się trzyma lakier, dużo też zależy od płytki paznokcia, w dodatku ja mam chorą skórę na dłoniach i są one wysuszone, przez co też mam problem z paznokciami, w sumie większość lakierów mi się słabo trzyma, a z avonu raz u koleżanki nowym lakierem pomalowałam paznokcie i już za kilka godzin mi odpryskiwał :D więc u mnie to ciężka sprawa ;)

    tak, tak mówią, tak też jest, ale muszę się z tym do końca uporać, jest dziwnie, chociaż chyba powoli lepiej :)

    studia techniczne :D hehe, ale generalnie robię specjalizację z kosmetyków, więc nie jest źle :D wiesz, skład, produkcja, badania ;) generalnie nauka do wytwarzania kosmetyków,

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój tata ma taki xD Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie -->
    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Jak się spodoba to proszę o zaobserwowanie oraz komentarz :) Na pewno się odwdzięczę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..