czwartek, 8 sierpnia 2013

różowy zawrót... paznokciowy

Witajcie

Dzisiaj na start pokaże Wam swoje pazurki. Zrobione po tygodniowym trzymaniu niebieskiego lakieru, który opisuję TUTAJ.
Do zrobienie tego manicure'u wykorzystałam 4 lakiery: fiolet Eveline, jasny róż MISS SELENE, ciemny róż oraz fioletowe drobinki AVON.
Ale po kolei...
Zaczęłam od wyrównania płytki paznokciowej.
Potem polerowanie.
Umyłam ręce i porządnie osuszyłam.
Koniec przygotowań.
Każdy z kolorów nakładałam po dwa razy. Drobinki dwa i cztery razy.



Niedługo postaram się dodać recenzje. Tylko nie wiem jak to zrobić? wszystkie na raz czy osobno? PORADŹCIE!

i tak wyglądały moje pazurki po sobotnim malowaniu
 i po niedzielnym basenie
 ah ten chlor!

w poniedziałek rano poprawiłam i zobaczymy jak się spisują lakiery w "normalnym" funkcjonowaniu ;)

Miłego popołudnia





!!  Nastolatka zabiła się przez obraźliwe komentarze na portalu AKS.FM  !!

8 komentarzy:

  1. Wow, cudnie wyglądają <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem recenzje zrób jak Ci pasuje, albo wszystkie naraz albo jakoś podziel po dwa czy coś :)
    Zarąbiste to połączenie Ci wyszło tak apropo, sama bym sobie w takim pochodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają :)

    U mnie nowości, zapraszam :)
    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. przyspiesza porost włosów oraz zapobiega wypadaniu :)

    czyli wykonuję nagłówki i czasem takie paski z napisami np obserwatorzy, archiwum itd. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ii super mani, te z brokatem paznokcie fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie prezentowały się świetnie, bardzo ładne kolorki, tylko widzę że z trwałością niektórych lakierów jest nie za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..