czwartek, 1 sierpnia 2013

pierwszy sierpniowy outfit

bluzka - Lindex, rybaczki - Instinct, torebka - H&M, sandały - okoliczny sklep (AIR ORIGINAL)

Witajcie

Rany! Gorąco, 7 km pieszo ze średnią prędkością 5 hm/h, pod górę, do tego brak zakupów! NIC, ZERO, NULL !
Wiecie? Nie mam jakoś siły nic pisać. Jutro coś na pewno dodam, ale teraz? Nie za bardzo. Tylko outfit. I zmykam na Wasze blogi.

(jak widać zdjęcia nieco zmodyfikowane, 
ale o tym kiedy indziej może jutro)


*zbliżenie na kwiaty (?), dekolt w kształcie litery V, zakładka, czarna lamówka, odcinane pod biustem*


To byłoby na tyle moi drodzy. Do napisania. Buziaki ;*

8 komentarzy:

  1. Śliczna torebka! Bardzo mi się podoba.
    Fajny outfit.

    +zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam :P

    Dzięki dziękiii, poniedziałek 14, boję się max haha, też mogłam połączyć, no ale teraz nowe testy, niby zasady umiem, stare umiem perfekcyjnie, ale i tak czuję się niepewnie..

    Ohh gorąco? U mnie bardzo ciepło, ale tak przyjemnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąco niestety cały czas. Duchota na dworze jest uciążliwa ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, zwłaszcza okulary mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wreszcie mi ktos zrobił zdjęcia, nie spełniają moich oczekiwań ale są :) Mam podobną zawieszkę, dostałam na 18 od przyjaciółki i jeszcze taką połówkę serca od chłopaka heh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz.. ja fotografuje , możesz obejrzeć moje prace na http://www.maxmodels.pl/fotograf-luyza.html
    Po prostu koleżance ustawiłam wszystko w aparacie, powiedziałam jak ma być ale i tak nie ostre zrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten delikatny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..