piątek, 16 sierpnia 2013

wednesday outfit

Hi there!

Na dobry początek pokaże Wam swój środowy outfit.

 koszula - New Yorker, spodnie - Norfy, buty - Deichmann
kolczyki - jakiś sklepi z biżuterią sztuczną w Wieliczce, bransoletka - Bijou Briggite

Taaa... a potem w Kraków. 

 BCC (Bonarka City Center)
 strasznie podobają mi się te motyle ;)

Mój ukochany wygadał się, że jedziemy do kina ;)
A jak wrócił już do domu to wygadał się na co.Ale w sumie dobrze, bo wzięłam coś o się nam bardzo przydało...
Mój "arsenał" do kina.. :)

 Co to było potrzebne i jaki film? W następnym poście.

Teraz muszę trochę się ogarnąć. Ostatnio w ogóle mam mało siły, energii.. Wyślijcie mi jej trochę.
Muszę także obciąć moje szpony (choć odrobinkę) i pomalować...
Tak, wiem, że miały być recenzje lakierów. Będą. Postaram się ;)

Bye, bye...

7 komentarzy:

  1. książki mam na wszystkich wolnych połkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super outfit i zdjęcia : )
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna koszula <3


    Dzięki za udział w akcji "Obserwujmy się!". Zatem przechodzę do kontynuacji i ... obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula :D W ogóle bardzo fajny outfit :) Kraków to jedno z najpiękniejszych miast w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..