piątek, 9 sierpnia 2013

dwie paczuszki

Witajcie..

Mam tyle planów co do postów i za każdym razem jak wchodzę by coś napisać to mówię sobie: "nie. to będzie wieczorem/jutro/za tydzień/kiedyś...". A tych planów w dodatku coraz więcej. Planów i tematów.. A dzisiaj znów coś mi pokrzyżowały plany wrzucenia paru tematów. A mianowicie kurier, a raczej dwóch kurierów.

Pierwszy kurier był z paczuszką z Matrasa ok. godz. 10:00. Jak się okazało (nie)wygrałam w jakimś konkursie. Piszę "w jakimś" bo zupełnie nie pamiętałam w jakim. Ale był to konkurs Przemek Truściński rysuje, Ty hasło reklamujesz wyniki.

 Prawie jak stosik
 Która wersja "stosika" lepsza??

Szkoda oczywiście, że nie pierwsze miejsce, ale i tak bardzo się cieszę i SERDECZNIE DZIĘKUJĘ KOMISJI KONKURSOWEJ.
Szczerze? To dwie książki na górze bardzo chętnie zamieniłabym na "Zgodę na szczęście" i "Pory roku". Ale cieszę się z tego co mam i na pewno prędzej czy później przeczytam :)
Zwycięskie hasła:
- „Misiu, skocz do Matrasa, książki się skończyły… ”
- „Matras.pl – miłość od pierwszej książki”   - czemu sama na to nie wpadłam??


Drugi kurier był jakieś 2 godziny po poprzednim. I w tej paczuszce kryły się..
 zamówione w środę wieczorem przeze mnie kosmetyki NIVEA Angel Star

 Cudowny zapach :)
Balsam odkryłam kilka lat temu i ciągle po sklepach szukam kolejnej tubki. Właśnie mam ten balsam i może niedługo będzie recenzja :) Tak samo jak recenzja kilkunastu innych produktów xD
Używaliście, któregoś z tych 3 produktów?

Na razie to tyle ;)
Powinnam się jeszcze odezwać ;)
Buziaki ;*

9 komentarzy:

  1. w kwestii pierwszej gratuluje, a w kwestii drugiej czekam na dokładną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kupiłam tylko dostałam od nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tych książek !!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki. <3 Gratuluję. :) Nie miałam tego balsamu i czekam na recenzje. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo byłam na nią zaproszona, a po za tym chyba miałam pomagać, bo miałam być o 18.00, a dojechałam po 19.00. Zwyczajnie się nie wyrobiłam, bo miałam pracę w polu. Ahh ta wieś. :3 Paulina-przyjaciółka, Tomek-jej brat, Alinka i Gracja-moje kuzynki i w sumie przyjaciółki w jednym oraz są przyjaciółki Pauliny. Zabrakło aby Karoliny i skład byłby w pełni. :33
    A plecak pokażę, ale to już chyba dopiero jak wrócę z wakacji... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych książek! "Miłość z kamienia" właśnie przeczytałam i bardzo mi się podobała, choć wiem, że nie każdemu się spodoba, bo jest dość specyficzna ;-) A resztę książek mam na swojej upragnionej książkowej liście i mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..