wtorek, 20 sierpnia 2013

czwartkowe spotkanie

Dzień dobry.

Wiem, że jest wcześnie, ale to tylko dlatego, że jadę zaraz do Wieliczki na mini zakupy i do Bonarki.
Dokładniej to jadę do secondhandu. Dlaczego dzisiaj? Bo jest super promocja. Z resztą jak co wtorek ;)
Ale o tym później, jak wrócę.
Ale teraz nie o tym.

W czwartek dość sceptycznie podchodziłam do spotkanie. Naciąganie ludzi na kupowanie.
Byliśmy punktualnie. Kilkanaście krzeseł. Wszystkie zajęte. Głównie starsze osoby.
Zaczyna się prezentacja pościeli i... garnków. Podobnych do tych co ma Philipiak (też byłam kiedyś na spotkaniu).
No, ale do rzeczy. W przerwie (zbyt długiej) pytaliśmy o pościel, bo jest nawet fajna, ale DROGA :/ Zdecydowaliśmy jednak na kupno jednej poduszki. Zobaczymy jak to będzie na niej spać.


 a w środku
można zginać i zginać, a i tak wróci do swojej formy

na pierwszy rzut oka - wygodna

a dla każdego uczestnika był upominek w postaci kompletu noży lub portfela męskiego firmy Raffaello. Łącznie dostaliśmy dwa komplety plus portfel. Jeden komplet od razu powędrował w ręce babci, która miała imieniny ;) Nasze już mają swoje miejsce w kuchni ;)

Zaraz, jak mówiłam wcześniej jadę. Jadę busem do centrum, potem sh, potem autobus 304 i do Bonarki, "przystanek" empik, może gdzieś jeszcze, 304, znowu bus, dom. Ogólny zarys ;)
Ja tu gadu, gadu, a zaraz bus mi jedzie.

Do napisania!

17 komentarzy:

  1. poduszka ciekawa:)
    udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy za taki długi, szczery komentarz. Właśnie takie osoby jak ty dają nam motywacje. Każdy komentarz nam daje porządnego kopa. :D Odnośnie już twojej notki to muszę przyznać, że bardzo fajna ta pościel w panterkę. Na zimę rzekłabym, że idealna. Pozdrawiam serdecznie Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak poduszka? wygodna? :D

    udanych łowów!

    czemu masz przerwę? jeśli można zapytać.

    nie wiem, czy będzie ok, bo nie wiem jak to wszystko co się dzieje interpretować, zupełnie nic nie wiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo świetna ta poduszka <3
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.:)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te akcje ;P

    Nie chodzi mi o samą fabułę, lecz styl jej przedstawienia ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pościel :P.
    Empik <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna poduszka. Interesujące akcje. :)

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :DD

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. A, tak tak :D do Limanowej chodzę do szkoły :D
    Twoje weselisko? O kurczaki :) super!

    uwielbiam Bonarkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety coraz więcej firm uderza w starsze osoby, proponując im "niezwykłe" garnki za 6 000 zł, oczywiście w ratach milion procent :/. Ja dlatego nie chodzę na takie pokazy :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do pościeli- wybacz, nie pamiętam już dokładnie.. Ale wiem, że najwięcej było o wymiarach mniejszych niż potrzebowałam, w końcu znalazłam większe. I te fajne wzory znalazłam wśród najtańszych, wydaje mi się, że ok. 40zł komplet, ale mogę się mylić:)

    Ahh jak mnie denerwują ci natrętni ludzie, którzy dzwonią i zapraszają na takie spotkania, oferują Bóg wie co i tylko naciągają :P. Choć moja babcia dała się kilka razy skusić. Ale widzę, że choć dostaliście to co było obiecane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ta poduszką to dobry motyw!
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. No więc oby poduszka okazała się wygodna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna poduszka :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..