poniedziałek, 26 sierpnia 2013

nareszcie przyszła

Witajcie pod długim czasie :)

Ciekawi Was o czym mówię?
Jeśli nie to wyjdź :P
Ale lepiej zostań hahah... xD
A więc dzisiaj przyjechał kurier i przywiózł mi oczekiwaną przeze mnie paczuszkę z... książką :)
Zamówiłam ją w piątek z dyskontu książkowego Aros.pl Polecam bardzo tę stronę. Książki są o wiele tańsze niż w sklepach nawet z przesyłką! Więc nic tylko naprawdę wejść na stronę, dodać do koszyka, zapłacić i czekać na wymarzone książki.
Moim wyborem była książka Dary Anioła Miasto Kości. W tym tygodniu idę do kina i chciałam książkę wcześniej przeczytać.
Jako, że nie mogłam się doczekać przybycia książki zaczęłam ją czytać jako e-book w sobotę i dzisiaj zacznę 15 rozdział :) Jak na razie bardzo mi się podoba! ;)

Czytaliście? Jak wrażenia?
A byliście w kinie?

Tak, wiem. Mam tyyyle zaległości.. Ale znów sala, sala i znów sala.. Teraz restauracje odchodzę na bok i szukamy remizy mieszczącej 200 osób, bo mamy świetną ofertę kucharską. No i tak. na tym zszedł mi cały weekend.
A teraz, zaraz zbieram się do lekarza na wizytę kontrolną. No i niestety plan odwiedzenia Waszych blogów schodzi na drugi plan. Ale tylko na parę godzin! Obiecuję, że wrócę i Was odwiedzę. Mam nadzieję, że wszystkich się dziś uda ;)

No to lecę.
Miłego popołudnia!

Zapraszam również na moje rozdanie upominkowe :)

7 komentarzy:

  1. Aż zaraz sprawdzę, jakie oni książki tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki:) trudne? miałam nadzieję, że lajtowe:P ale okaże się. specjalności są różne, nauczycielska, analiza danych, matematyka stosowana itp..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na premierę tej książki w innej okładce, w środę, może wtedy sobie ją kupię. :) Kiedyś zresztą pożyczyłam tę powieść od koleżanki, ale nie przeczytałam jej w całości. Ostatnio dużo osób po tę książkę sięgnęło, oczywiście jest to związane z premierą jej ekranizacji w Polsce. :) Podobnie było np. z książką pt. "Igrzyska śmierci". Czytałaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też mi właśnie podsunęłaś pomysł na to jaką ksiązkę teraz czytać, bo własnie szukałam czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dawno nic nie czytałam, masakra :P
    Obyście znaleźli odpowiednie miejsce;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..