sobota, 15 października 2011

zmiany

Jak widzicie nastąpiły pewne zmiany na blogu. Na razie jest to główny wygląd. Szczegóły, dodatki, inne zmiany oraz wszystko co związane z dokończeniem projektu, który mam w głowie odbędą się w terminie późniejszym gdyż nie mam już siły walczyć z tymi projektami i kolorami by było jak ja chcę ;P
Jeszcze parę zmian mnie czeka. Na razie tyle. Mam nadzieję, że wszystko działa i wygląda tak jak ma być.
Mam także nadzieję, że zmiana koloru się podoba. Nie wszyscy muszą lubić fiolet, a wybrałam ten kolor dlatego, że chciałam ;P Róż byłby za bardzo "sweet", niebieski za zimny.. Za zmianą koloru również musi iść zmiana nagłówka i tu jest największy problem, bo nie mam. Chcę coś. Projekt się tworzy w głowie, ale jak tylko dojdzie dobieranie koloru tak wszystko się sypie.. Chyba dam na razie bez nagłówka.. chociaż.. niech zostanie.;P na znak zmian na blogu. Może któraś z Was ma ciekawy pomysł i chciałaby się ze mną podzielić? Chciałabym taki komplet: nagłówek + button.Wielkość: porównywalna ;) Ja nie mam ani jakiegoś super programu do obróbek i różnych fajnych rzeczy do zdjęć xD Ani talentu na takie projekty. Może ktoś z Was go ma? Może ktoś będzie miał chwilkę i coś stworzy ciekawego? Mogę podesłać na maila jakieś moje dodatkowe fotki. Byłoby mi bardzo bardzo miło :)

Dobranoc ;*