sobota, 15 października 2011

paczuszka

Hejo :)

Wczoraj wracam do domu po tym jak byłam na uczeni by przepisać się do swojej grupy angielskiego (udało się! :) super) i w Galerii Krakowskiej rozejrzeć się za kurtką, butami i bluzkami, ale zamiast tego wróciłam z nową parą kolczyków. Tym razem są to piórka fioletowe ;) Szukałam odpowiednich piórek ;)


klik i się powiększy ;)


i wracając do tematu przewodniego, wracam do domu, wróciłam a mama do mnie: "dostałaś paczkę". a ja: "jak to? nie brałam udziału w konkursie". Okazało się, że to za mój mail, który został opublikowany w 7 numerze Dziewczyny. Miały być co prawda inne kosmetyki ale ostatecznie dostałam to:

 Bazę pod makijaż zaklepała sobie już moja mama jak tylko go zobaczyła mówiąc "o jak fajnie. Ty nie używasz a mnie właśnie się skończyła". No to mam jakby o jedną rzecz mniej ;)
nad resztą się zastanawiam co i jak. czy zostawić sobie? jak tak to które z tych rzeczy? eyeliner jest granatowy i chyba go zostawię sobie razem z clikit'em ;) szkoda, że cienie nie są niebiesko/granatowe lub granatowo/srebrne.. :/ Na szminkę moja mama też się czai mówiąc, że jak nie będę używać to bym jej dała żeby się nie zmarnowało xD
Teraz myślę nad zestawem Soray'i (nie wiem dokładnie jak to odmienić xD) Zostawić sobie? czy dokupić coś i zorganizować konkurs? oto jest pytanie. hmm.. czas pomyśleć nad tym. wyniki procesu myślenia niebawem zostaną ujawnione ;)

To byoby tyle na dzisiaj. Kończę odpisywanie na Wasze cudowne komentarze ;** Kocham Was skarby! ♥
Szkoda, że aż (albo tylko) dwa komentarze są anonimowe pod poprzednim postem gdyż nie mogę bezpośrednio Wam odpisać, ale z całego serca dziękuję za wsparcie ;**

Jutro niedziela. Prawdopodobnie już jutro będę mieć swój prezent urodzinowy od mamy. O urodzinach jeszcze napiszę w odpowiednim dniu. Czy coś szykuję? raczej nie..

Dobrej nocki kochani moi czytelnicy ;*

18 komentarzy:

  1. ` taak , to ten cytrusowy . no tak zimny musi być. (;

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki! a jaki mail? to był jakiś konkurs w Dziewczynie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasciwie wszystkim, co zwiazane z zywieniem ;) np. dietetykiem, praca w jakims instytucie, w sanepidzie ;) rozne rzeczy mozna robic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przesyłka:D. Hehe, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory, ale teraz mi się tu nie podoba. :( Wcześniej było ładniej. Chociaż jak zmienisz kolor nagłówka to może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co wiem to nie jesteś raczej fanką Honoraty Skarbek, a więc zapraszam na mojego bloga AntyHoney. http://anty-honey-grr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Honey chowa się przy tobie i twoim blogu.! Znajdź menadżera i idź do przodu! Kariera czeka na ciebie, bo uwierz mi, że jesteś lepszym materiałem na gwiazdę od Honey. Po pierwsze :
    jesteś naturalna, jesteś piękna!, jesteś zabawna, skromna, opisujesz swoje życie w o wiele ciekawszy sposób i ogólnie jesteś super. :** Kocham cię.!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;)
    będę częściej, obserwuję -liczę na rewanż albo choć na zwykłe odwiedziny ;*
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. o właśnie też chcę kupić sobie te rzeczy z ''care..'' fajne ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..