wtorek, 18 października 2011

zmiany part.2

Cześć kochani.

Ja tylko na chwilkę bo zaraz lecę na wykłady. To i tak cud, że mogłam po pracy przyjechać do domu i zjeść obiad. No i oczywiście nastukać tych pare słów dla Was.
Na razie zero zmian dodatkowych. Dlaczego? Prosta odpowiedź: mało czasu na cokolwiek a tym bardziej by zmienić wygląd bloga. Wolałabym prędzej Wam odpisać na komentarze, no ale nawet na to brak czasu. Niestety :/ Praca i studia to wielkie pożeracze czasu zwłaszcza gdy jest jedno po drugim. Jakoś jednak muszę sobie radzić.
Nie wiem czemu ale na netbooku mam strasznie jasne kolory bez względu na jasność ekranu jaką ustawię. Gdyby kolory były "normalne" to bym rozpoczęła już zmiany, które planuję odnośnie kolorystyki. Bo reszta oczywiście byłaby i będzie w innym terminie. No i jak widać zmiana kolorystyki też. Chyba, że ma zostać fiolet? Albo proponujecie coś zupełnie innego? Macie pomysły? Piszcie! Może wykorzystam, może nie.. Jak wykorzystam to oczywiście powiadomię w następującym po zmianie poście czyj pomysł wprowadziłam w życie.
Tak więc podsumowując pod tym postem piszcie TYLKO i wyłącznie komentarze dot. zmian na blogu, pomysłów, podpowiedzi itd. Na resztę nie odpiszę ;P
A co do odpisywania.. to o komentarzach z poprzedniego posta oczywiście pamiętam ;) ale niestety odpiszę może jutro, a jak nie to dopiero w piątek. Z góry przepraszam za kłopot.

Buziaki ;**

10 komentarzy:

  1. Hmm.. żółty by pasował? Nie mam pojęcia. A fiolet też jest nawet fajny ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężkie jest życie uczniów i studentów!:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podobało białe tło, ale to też jest fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. białe tło ładniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fiolet jest bardzo ładny ale dla mnie też by pasował jakiś jesienny kolorek pomarańcz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na newsa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Angie thank you for passing by my blog, you look a very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. ludzie ! ogarnijcie się kurwa !.. ślepi jesteście. jaka z niej trenderka mody ? rzeczy jak z 2005 roku i większość z lumpa, lidla, biedronki, carfulu albo kauflandu ; o co to w ogóle jest ? Boże widzisz i nie grzmisz. a ta twarz.. wytrzeszcz jakiś..konkursy jakieś losowania.. a nagrody to szampony z gazet. przecież to jest kurwa żal. i tak w ogóle czy Ty jesteś zdrowa czy jakaś nienormalna ?

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ciekawego bloga. Takie przemyślane notki. Z przyjemnością dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż :)
    _____________________________________
    www.officialblogcaspien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..