poniedziałek, 3 października 2011

grunt to myśleć pozytywnie

Hej, hej, hello.. :)

Małe problemy z odbiorem indeksu ale co mi tam ;P
Przejmować się? nie ja ;P
Jutro pierwsze wykłady, ale dopiero o 16:30. Wcześniej jadę po indeks i legitymację ;) Oby udało się odebrać ;)
Mam dylemat w wyborze dwóch przedmiotów. ALBO geografia przestrzenna, którą mam w środy i wtedy chyba 4 czwartki na cały semestr miałabym wolne, ALBO podstawy zarządzania i organizacji, które mam w czwartki i tylko jedną środę miałabym wolną. Ale cóż to jest jedna środa czy cztery czwartki w przeciągu całego semestru? Chodzi mi o wykład. Który gorszy? Który trudniejszy? Ja chcę łatwiejszy!
Ale pomyślmy... Po co mi geografia na finansach? Prędzej powinnam wiedzieć o organizacji chyba jako przyszła księgowa ;P zobaczymy. ale chyba jednak te podstawy zostawię ;)

16:30-18:05 podstawy prawa, wykłady
18:10-19:45 podstawy prawa, ćwiczenia
hello.. a gdzie dłuższa przerwa na wc plus coś zjeść? ;/
obyśmy nie pisali za dużo ;P nie chce mi się ^^


coś dla poprawienia humoru po małych problemach z odbiorem indeksu i legitymacji oraz przed rozpoczęciem harówy..

"W Polsce mi się trudno zrobiło, tam mieszkają zimni ludzie. Wszyscy syczą. Po co syczą? To Bóg dał im język żmij za to, że są kłamliwi!"

Język polski (polszczyzna) – etniczny język Polaków, wymyślony ok. 2000 lat temu przez kompletnych analfabetów. Jest uznawany za tródny trudny – gramatyką może konkurować z fińskim i węgierskim, a każdy cudzoziemiec kończy się go uczyć przy poznawnaniu fleksji. Co więcej, język polski jest na tyle trudny, że sami Polacy nie umią umiejom umiom potrafią go zrozumieć i mało który potrafi go poprawnie ószyfadź używać.
Skomplikowane dźwięki języka polskiego, wyrazy takie jak źdźbło, rozstrzygnięcie i bezwzględny zostały zainspirowane odgłosami wydawanymi przez potwory z horrorów H.P. Lovecrafta

Obecnie polszczyzna jest używana głównie przez mieszkańców Polski i mniejszości rdzennych Polaków. Język polski został również po to aby utrudniać cudzoziemcom życie w Polsce. Nie dziwmy się więc słysząc Araba mówiącego " Ja przjechali do Polska! Kupiła sobie doma a w nim ja ma nowa czarna ladrador! Ładne wy miały ten kraj Polske!" 

 Język polski jest także najbardziej produktywnym językiem świata w zakresie wulgaryzmów. 
Ze względu na treść nie publikuję tego na tym blogu jednak dodam stronę dla ciekawskich, na której można o tym przeczytać. KL!K - strona ta jest również źródłem powyższego tekstu napisanego kursywą ;)

Deklinacja – odmiana, głównie rzeczowników, przez przypadki. Jak sama nazwa wskazuje, została wymyślona przez jakiegoś dekla, któremu znudziły się zwykłe konstrukcje przyimkowe.


Przypadki:
  • Mianownik – kto? co?
  • Dopełniacz – kogo? czego?
  • Celownik – komu? czemu?
  • Biernik – kogo? co?
  • Narzędnik – z kim? z czym?
  • Miejscownik – o kim? o czym?
  • Wołacz – o!
  • Wołacz rozszerzony - o, k...
przykład nowych pytań od 2006 roku ;)

Nieokreślone:

  • Maćkownik – co się stao?
  • Powodnik – dlaczego ja?
  • Dziwnik – ale o co chodzi?
  • Tępownik - eee..?
  • Kononowiczownik – co się stało się?
  • Kacownik – kim jestem? gdzie jestem?
  • Wymiotnik – po czym? po ilu? 
 więcej/źródło tekstu kursywą: nonsopedia :)

Koniugacja języka polskiego jest do dziś używana za najtrudniejszą, najohydniejszą i najmniej logiczną odmianę na świecie. Mimo to jest czynnie używana przez ok. 40 mln osób, z czego większość nie wyobraża sobie bez niej życia.


Przykłady użycia:

Czasy

W języku polskim istnieje pięć współcześnie używanych czasów. Są to:
  • Czas teraźniejszy,
Ja jestem mądry, ty jesteś głupi, on jest debilem
  • Czas przeszły,
Jestem piękna i młoda
  • Czas przyszły,
Jestem już dorosły
  • Czas przyszły niedokonany
Polska wreszcie będzie miała autostrady!
  • Czas na wódkę.
A teraz idziemy na jednego

Strony

 Istnieje także sześć stron:

  • Strona czynna,
Piłem alkohol
  • Strona bierna,
Ale jestem upity
  • Strona zwrotna,
Ale się upiłem
  • Dwie strony butelki,
Wczoraj butelka była pełna, a dziś jest już pusta
  • Strona internetowa,
www.anonimowi-alkoholicy.org.pl
 
więcej/źródło tekstu kursywą: nonsopedia

haha. a ja mam mieć wykłady po polsku tak? ^^ będzie ciekawie..
dobranoc ;*

10 komentarzy:

  1. Brrr. Polskii .. ; [
    Zapraszam do mnie nowa notka . ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nonsensopedia fajna jeeest:D.

    Hehe, te podstawy chyba będą lepsze w Twoim przypadku.. powodzenia życzę:)*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra. ;)
    Ale powodzenia. ;*

    Pozdrawiam i zapraszam, a jeśli Ci się u mnie spodoba to możemy się poobserwować. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha świetne :D
    u mnie nowy post , wpadaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię polski... ogólnie jestem lepsza z przedmiotów humanistycznych niż z ścisłych.
    Ale ty dasz radę ; ))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..