niedziela, 23 października 2011

trzeba to uczcić !

Witajcie kochani!

Wiem, wiem. Dawno mnie nie tu nie było.
Dziś wzięłam się za ostateczne zmiany wystroju na blogu. Jak się podoba? Kilka osób było właśnie za kolorami jesiennymi. Nie chciałam dawać zbyt ciemnych kolorów. Mam nadzieję, że nie jest źle. Nagłówek robiłam na szybko, a zdjęcie jest 'rozmazane' gdyż strasznie brzydko wyglądało w 'normalnej' jakości więc postanowiłam zostawić tak ;)

Wracając do tematu.. Za niecały 2,5 godziny będę o rok starsza. Tj. będę stara - 19 lat. Dobra, dobra.. nie ma co się bać xD w końcu będę jeszcze dziewiętnastolatką ;) i super! Ale trzeba uczcić, nie? Jestem ciekawa ile z moich znajomych będzie jutro pamiętać..
Z okazji urodzin dostałam od mamy zegarek wsteczny

www.GADZECIAK.pl
Deichmann
 a sama sobie kupiłam butki na ten jesienny czas..
są fajne mięciutkie i cieplutkie. Szkoda jednak, że nie ocieplane (bo futerko tylko jako ozdoba) i na śnieg się nie nadają, bo na zimę byłyby jak znalazł.















Na nieszczęście jutro na uczelni mam full zajęć od 16:30 do 31:25. No kurde.. Żeby tak w urodziny?? Nie mieli kiedy tylko wtedy. Na szczęście późniejsze dni mam w miarę luźne. Wtorek 16:30-19:45, środa 18:10-19:45 i czwartek 16:30-18:05.

Jeszcze z krótkich info, które trzeba uczcić to na pewno prawo jazdy. Mam już je 2 tygodnie, ale jakoś nie było szansy na uczczenie tego xD
Coś jeszcze? Chyba nie ;P Na razie i tak mało jeżdżę (co do prawa jazdy) i jeszcze dużo dużo roboty i zakupów: szafy, szafki, łózka, wieszaki, pralka, lodówka, piekarnik, czajnik, mikrofalówka, kuchenka, stoły i stołki, lampy, zasłony, firanki i wiele wiele innych potrzebnych rzeczy, które wbrew pozorom nie są takie tanie gdy potrzeba kupić wszystko - to tak odnośnie mojego remontu i przyszłej przeprowadzki, która (mam nadzieję) będzie niebawem.

Pewnie dużo z Was pomyśli "Znowu????", no ale niestety muszę to ZNOWU napisać. Dzisiaj nie odpowiem na Wasze komentarze. Zrobię to we wtorek. Mam nadzieję, że to we wtorek zrobię. To wszystko przez te studia i pracę i remont i to i tamto xD Wszystkim jednak dziękuję za komentarze. Za te miłe, że dodają mi otuchy, jak i za te negatywne, które trzymają mnie nisko przy ziemi i dzięki nim mogę cały czas się zmieniać, kształtować się. Wiem, że wszystkich nie zadowolę i że zawsze znajdzie się ktoś komu coś się nie będzie podobało, ale będę się starać by mój blog i moje posty nie były zbyt monotonne i może uda się, że każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Obiecuję, że w pierwszej kolejności zajmę się odpisywaniem, a dopiero później napiszę nowy post. Już wiem o czym. Bo obiecałam. A w piątek oddałam komórkę do sklepu. Już wiadomo o co chodzi? Tak, tak. O testowanie HUAWEI. No to na ten post musicie trochę poczekać ;)

Teraz idę opijać urodziny i prawko 4 breezerkami "na pół" z mamą ^^
Dobrej nocki kochani ;* Powera na rozpoczynający się nowy tydzień!

20 komentarzy:

  1. świetne buty i zegarek . Mi się podoba wystrój i dobrze , że nie jest w ciemnych kolorkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek najzwyklejszy w świecie, żaden bajer. no sorry taka prawda.. buty.. no kurczę ale nie ! trenderko mody.. to nie to ! poprzedni post komentowałam i chciałabym uzyskać odpowiedź. bo kurwa to się w pale nie mieści.. ludzie Wy ją nakręcacie, że niby super, ślicznie, ciekawie.. a to jest kurwa wiocha jak chuj..

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Świetny nowy wyglad bloga , szczerze podoba mi sie bardziej ! :* No to najlepszego . <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat , sto lat ! < 3.
    Ślicznie twój blog wygląda ;*
    A butki poprostu piękne < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Super buty i zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej jest niz wtedy. gratulacje! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat , sto lat!
    Wszystkiego najlepszego kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Troch spóźnione - WSZYSTKIEGO NAJ:PP

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha, co do zmian - bardzo fajnie teraz blog wygląda;) Zwłaszcza nowy nagłówek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To wszystkiego najlepszego!
    Śliczne butki.
    Zapraszam: http://bklaudia13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śmieszny jest ten zegarek :D A buty wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty hmmm . Chyba używane ! A zaegarek wsteczny co to na być chyba wsteczny bo z wczesnej epoki !! Do zobaczenia w lumpie ! Ale ja tam nie wejde ! to będziemy gadać przez szybę nara

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy i dobre więcej okazji dla mnie. ale w sumie jak ja dawno tam nie byłam. a tam tyle oryginalnych rzeczy można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..