sobota, 1 października 2011

na każda okazję

Cześć.
Nareszcie weekend!
Ile z Was leniuchuje? Ile się uczy? Ile gdzieś wyjeżdża/wyjechało? Może ktoś wybiera się na zakupy? Dla tych co wybrali ostatnią opcję mam 3 zestawy do wyboru ;)

1.
okulary - Dolce&Gabana
żakiet - H&M
sukienka - Reserved
buty - Reserved
naszyjnik - Olsen
buty - Reserved

Propozycja wieczorowa, "mała czarna" dopasowana w pasie zostanie przełamana odrobiną koloru - ciekawymi okularami i seksownymi butami. Żakiet sprawdzi się doskonale przy chłodnych wieczorach i wygląda świetnie zarówno z sukienką, jak i dżinsami. Do tego nietuzinkowa torebka, idealna dla kilku kosmetyków na wieczorne spotkanie.

Nie przepadam przepadam za sukienkami co wiecie, chyba, że na wesele. Ta sukienka jest ok. Żakiecik taki bardzo by mi się przydał ;) Okulary szkoda, że nie w jednym, fioletowym, kolorze. Buty bomba choć dla mnie za wysoki obcas :/  Torebce powiem - NIE


2.
sukienka - Reserved
sweter - f orever21
torebka - Reserved
naszyjnik - Stefanel
buty - Reserved

Kolejna propozycja skierowana jest dla kobiet ceniących sobie wygodę z nutką romantyzmu. Wygodna dżinsowa sukienka oraz sweter z modnym kwiatowym wzorem tworzą idealną harmonię. Ciekawe buty dodadzą charakteru naszemu strojowi a subtelny naszyjnik dodatkowo rozświetli strój. Propozycja idealna na popołudniowe spotkanie.

 Znowu sukienka jednak tej mówię stanowczo NIE. Buty. Jedyne co mi się naprawdę tutaj podoba. Chociaż też za wysokie.


3.
bluzka - forever21
okulary - Dolce&Gabana
sweter - forever21
buty - Reserved
torebka - Gino Rossi
bransoletka - Stereo
spodnie - F&F

Ostatnia propozycja pasuje do kobiet odważnych i świadomych swojej kobiecości. Obcisłe spodnie z modnymi przetarciami w połączeniu z drapieżną bluzką i wyrazistym sterem ciekawie budują sylwetkę. Do tego obowiązkowe wysokie szpilki i okulary dodające tajemniczości.

Ta stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. Wszystko w niej mi się podoba, chociaż buty (jak zwykle) za wysokie jak dla mnie.


Jak Wam się podobają? Która najbardziej? Może coś z tych rzeczy wpadnie niedługo do Waszej szafy..?




źródło:
!! Tekst napisany kursywą oraz fotografie pochodzą ze strony www.we-dwoje.pl.
Artykuł przygotowała Magda Balul. Link do artykułu. !!

10 komentarzy:

  1. 2 ostatnie zestawy są super ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicze buty w 1 zestawie ! :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam buty na takim wysokim obcasiee <3 są cudowne. :D i zazwyczaj strasznie wygodne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 3 zestaw.;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nagrywam film z Kotkiem i znajomymi;P
    Zestawy nawet spk., ale nienawidzę obcasu;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są fajne , ale całkiem nje w moim guście. :C Ja odpoczywam oraz się uczę. haha . :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..