czwartek, 13 października 2011

zaUEK

Cześć kochani.
Właśnie skończyłam wykład z Podstaw organizacji i zarządzania i teraz czekam na Matematykę ćwiczenia. Jako, że skończyłam o 18:10 a zaczynam 19:50 tak więc mam trochę czekania..

zaUEK - tu właśnie jestem. Miejsce gdzie można się czegoś napić, nawet piwo jest xD myślę nad kupnem reddsa ale nie wiem... ^^ a także można coś zjeść. Ja czekam na pizze z 3 koleżankami popijająć icetea peach. Internet jest darmowy, hasło na tablicy więc super. Piszę krótko, bo muszę wziąć się za odpisywanie na komentarze z poprzedniego posta ;)
Później kończę o 21:25, chyba, że wypuści nas wcześniej i wątpie by było kiedy pisać lub odpisywać.

Jutro piątek, teoretycznie zero zajęć. Praktycznie muszę jechać na UEK by przepisać się do niższej grupy językowej. Ale o tym to chyba pisałam ;P Od razu prawdopodobnie kupię książkę do angielskiego i może do mikroekonomii.

Weekend - będę spać xD Nie no może gdzieś wyskoczę w sobotę no i muszę koniecznie tu zajrzeć i coś napisać, odpisać tym co nie zdąrzyłam... ;)

Teraz oczywiście korzystam z mojego pięknego netbooka. Jeszcze nie umiem jakoś super szybko pisać itp. dlatego w weekend będę korzystać ze stacjonarnego xD Ale i z tego się w końcu nauczę ;) Ćwiczenie czyni mistrza ;)
Dodałabym zdjęcie ale jakoś nie wiem jeszcze co i jak z kamerką ;P

Spadam jeść papa ;*
Jednak odpiszę na komentarze dopiero jutro jak dorwę stacjonarnego kompa ;)

24 komentarze:

  1. piizzaa ;))
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. PYSZNOŚCI :)
    Ja na początku obsługiwania się notebookiem też sobie nie radziłam z klawiaturą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Redds przed matematyką haha nieładnie :D Pizza

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. :) Ostatnio wchodzę na niego z 50 razy dziennie! Naprawdę mnie wciągnął. :) Jest o niebo lepszy od Honoraty Skarbek. ;/ Ona to pisze o swojej karierze i czego to ona nie robiła. ;/ Ty jesteś wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute blog, I like it!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zniosłabym jajko mając zajęcia do 21... no ale powodzenia ;) Pobliskie bary najlepiej zarabiają na studentach! :D
    Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się nowa notka.
    xoxo
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  7. o jakim programie mowa, bo mi też coś umknęło ?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. targi są co roku :) są czarne: www.czasnabuty.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię redds'y. :) mhm. dzięki za dobre rady , postaram się tak właśnie zrobić w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, studiuję w moim mieście, w Szczecinie :) Hmm, tak do normalnej pracy wystarczyłby mi inżynier, ale chcę się także dalej kształcić ;) a wykładowcą być- czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo widzę ,że też studentka ;) ja uwielbiam weekendy tak samo :D rano spanie a potem impreza. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. filologia hiszpanska we Wrocku;) a ty?

    OdpowiedzUsuń
  13. A faktycznie :) technologie zywnosci i zywienie czlowieka studiuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham cię! Jesteś najlepsza! Honey chowa się przy tobie! ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. ` Hmm... egzotyczny bądź jabłkowy ! :)
    a ty ? :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Czeba było kupić tego Reddsa:D.
    Fajnie, że macie darmowego neta! Nauczysz sięw końcu szybciutko pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie nadążam za twoimi postami;p
    Hmm, powiem tyle - ja wgl. mogłabym się nie uczyć języków;/ Powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Być może, po prostu mam teraz mało czasu na kompie;p
    Nie o chłopaków;/ Niestety;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..