niedziela, 2 października 2011

studia

Hejka :)

UEK - wielki kampus

szkolenie BHP w Pawilonie dydaktyczno-sportowym. nuda :/

w Pawilonie E można coś zjeść lub napić się ;) jest nawet piwo xD

Biblioteka - zacznę chyba uczęszczać :/

Główny budynek - muszę jutro iść po indeks i legitymację. Wczoraj i dziś byłam bez zniżek! ^^ a co do wczorajszego dnia to na drzwiach sekretariatu (jednego z dziesięciu) przeczytałam, że odbiór indeksów i legitymacji był WCZORAJ. eh..
przecież muszą mi go dać ;P
trudno.

jutro, godz. 10:00 to samo miejsce inauguracja roku akademickiego 2011/2012. super.

swojej grupy KrZZFr1112 jeszcze nie znam. Za to dwie z grupy Agi (z którą jeżdżę na te wszystkie festyny).
plan zajęć dość obszerny choć tylko 7 przedmiotów. do większości nauczycieli trzeba mówić "doktorze" jeden jest tylko od technologii informacyjnej "profesor" i od ćwiczeń z matematyki "pani magister". cudownie.
pierwszy mój tydzień wygląda tak:


2011-10-04 Wt 16:30 - 18:05 Podstawy prawa wykład dr Paweł Dąbek e-Wizytówka Paw.F 107
2011-10-04 Wt 18:10 - 19:45 Podstawy prawa ćwiczenia dr Paweł Dąbek e-Wizytówka Paw.F 107
2011-10-05 Śr 16:30 - 18:05 Geografia ekonomiczna (do wyboru) wykład dr Jerzy Wrona e-Wizytówka Paw.F 614
2011-10-05 Śr 18:10 - 19:45 Technologia informacyjna wykład prof. dr hab. Tadeusz Grabiński e-Wizytówka Paw.F 614
2011-10-06 Cz 16:30 - 18:05 Podstawy organizacji i zarządzania (do wyboru) wykład dr Krzysztof Machaczka e-Wizytówka Paw.U sala P


dla zainteresowanych, reszta planu na pierwszy semestr znajduje się TUTAJ!

na szczęście po zrobieniu testu językowego mogę być spokojna bo dostałam się na angielski. grupa SJO-SZFrA005B2 co to oznacza? jestem na B2 (Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie z rozumieniem dyskusji na tematy techniczne z zakresu jej specjalności. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem danego języka, nie powodując przy tym napięcia u którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne w szerokim zakresie tematów, a także wyjaśniać swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań.)  PFF.. że niby ja?? ja powinnam mieć A2. no może przesadziłam, ale max B1 a nie B2. zobaczymy co będzie. obym dała radę ;) tutaj macie poziomy biegłości językowej. strona ta jest równocześnie źródłem powyższego tekstu pisanego kursywą ;)
na NIESZCZĘŚCIE moje zajęcia od poniedziałku do  są co dwa tygodnie wzbogacone o piątkowe zajęcia z języka. super po prostu! PLAN języka. jakby nie mogli dać jak było w planie, w poniedziałki. już mógłby być nawet ten włoski. ale nie.
Żeby nie było, że tylko to nie jest ok// pamiętacie jak specjalnie na studia kupiłam sobie kalendarz? A dzisiaj dostałam z UEKu :/ eh.. forma zeszytowa. bo wygląda jak zeszyt. Na początku i na końcu ma różne info o szkole + telefonu do każdego dziekanatu i w kalendarzu ważniejsze info jak wampiriada (nie wiem co to ale się dowiem ;P)  już wiem! oddawanie krwi. LoL, że nie wiedziałam ^^; różne zabawy, konkursy, szkolenia, wyjazdy. nie jest teog dużo tylko wymieniam co pamiętam ;P
Już nawet za dwa tygodnie, 15.10 jest impreza - otrzęsiny I roku ;) muszą sprawdzić gdzie jest klub 'Kwadrat' xD


Jako, że niedaleko UEKu jest Galeria Krakowska tak od wtorku będę tam stałym bywalcem. w sumie już jestem xD Coś zjeść - pójdę do galerii. Żeby dojść do UEKu muszę przejść przez galerię xD będę ją znać na pamięć ;) a dzisiaj już trochę pochodziłam i znalazłam fajnego laptopa ;) chyba kupię. Fajne też stanowisko było, mały sklepik z kuchnią świata. różne potrawy były z różnych stron. Będę tam kupować czasem ;) tylko gorzej bo to dogotowania więc na wykłady nie wezmę. chyba że coś do picia ;P ale jednak studia na coś się przydają ;) poznaję nowe zakątki galerii ;)

wiem, że miał być tylko jeden temat ale musze ;P
kupiłam obie dwa napoje i cukierki? 
napój gazowany o smaku jogurtowym z Tajlandii (z dwóch stron) & 7up wiśniowy
mnaim. chociaż trochę za słodkie. 7up był za mało słodki ;P
 obie puszeczki pluc te 'cukierki': Kuleczki czekoladowe z nadzieniem batona Mars YUMMY !! :)
 I tak obżerając się tymi pysznymi kuleczkami i popijając te nie-polskie xD napoje oglądałam "Wild Child" z mamą. Zaraz wieczorna toaleta i będziemy oglądaćnajnowszy odcinek Pamiętników Wampirów. 
Tak, tak.. moja mama lubi takie filmy ;)

Jak kogoś interesuje i macie w pobliżu sklep ze smakołykami ze świata to 7up - 3,90zł; jogurtowy napój - 4,50zł; Mars Planets - 3,60zł

Dziękuję za uwage. Życzę miłego wieczoru a na stepnie dobrej nocki i zapału na kolejny tydzień.
a przed wszystkim...
 ...!! BYLE DO PIĄTKU !!


Buźka ;*

8 komentarzy:

  1. oo tak się składa że żadnej z tych rzeczy nie piłam/ jadłam :P
    muszę spróbować tego napoju z Tajlandii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wild Child" jest fajne, moja mama nie chce takich rzeczy oglądać:D.
    Cóż, powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobranoc ;) miłego tygodnia i powodzenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym spróbowała tych napojów . ;) Nie miałam okazji pić niczego z Tajlandii;D
    Miło by mi było jakbyś wpadła również do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chetnie bym spróbowała takich napoi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już chce 27.10 buu

    Powodzenia na studiach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłaś sobie kofeine i myślisz , że byłyszczysz . Smieszne !!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..