sobota, 29 października 2011

smartfon

Hej.
Zgodnie z obietnicą - moje odczucia po testowaniu smartfona.
Niech play mi podziękuje ^^


HUAWEI IDEOS U8500. Siec PLAY
Pierwsze wrażenia: wow, fajny telefon. duży wyświetlacz. Później okazało się, że chyba jestem już kolejną osobą do jego testowania.
Po testowaniu:
pisanie smsów: ok, choć od razy klawiatura qwerty przez co bardzo małe "klawisze"
dzwonienie: nic nadzwyczajnego
internet: wifi - super, mobilny - nie zachwyca, nie za szybki
aplikacje: na start są standardowe plus sklep z grami i aplikacjami, facebook
aparat: świetny jak dla mnie (w porównaniu z moim 1,3 SE w300i), żywe piękne kolory

+ wyświetlacz
+ kolory
+ przy łączeniu z internetem powiadomienia o aktywności znajomych na fb bez wchodzenia na aplikację
+ powiadomienia o połączeniu z internetem
+ czuły ekran dotykowy
+ działanie telefonu bardzo sprawne i szybkie
+ jeden kabel do siecie i komputera, tzn. kabel USB. (końcówkę USB podłączamy do wtyczki, która jest w komplecie i dopiero ją wkładamy do gniazda siecie elektrycznej)
+ w komplecie z telefonem karta pamięcie (z tego wszystkiego nie wiem nawet ile GB xD)

- słaba bateria (być może przez to, że byłam kolejnym użytkownikiem telefonu)
- aplikacja "testuj smartfona" nie mogła mi się otworzyć, mimo odinstalowania i ponownego zainstalowania i ponowieniu próby otwarcia aplikacji
- brak słuchawek w komlecie
- jak dla mnie mało przejrzyste menu
- trochę duży jak na SMARTA

Szczerze? Nie jestem dobra w recenzjonowaniu rzeczy bez większego zaangażowania i przygotowania.. Ale jak dla mnie to 14 dni to stanowczo za mało (przy moim tępie życia) na dokładne przetestowanie, sprawdzenie i wykorzystanie wszystkich możliwości telefonu.
No, ale trudno. Było minęło.


Stara moja już tradycyjna przyśpiewka, na komentarze odpowiem jutro ;)

Jedynie powiem coś Alicji. Dzięki za wyjawienie imienia ;) Nie musisz podawać miasta itd. Tak samo nie musisz zakładać bloga by pisać komentarze, ale miło mi, że wiem z kim mam do czynienia.
Rozumiem, że coś może Ci się nie podobać. W końcu nie trafi się do wszystkich jednakowo, nie każdemu wszystko się podoba. Każdy ma swój gust, a ja to szanuję. Tym, którzy są za mną gorąco za to dziękuję, innym też dziękuję, ale za sprowadzanie mnie na ziemię.
Zdjęcia wychodzą jak wychodzą, gdyż głównie są robione z pośpiechu bo na samowyzwalaczu (nie mam fotografa niestety :( ).
Może napisałam, że przedstawiam swoje modowe poczynania, ale jest to jeden z elementów mojego życia, które przedstawiam. Nie przedstawiam mody, trendów z najwyższych półek 2011 roku w mojej osobistej szafie. Owszem, znajdzie się coś tam modnego czasami xD Ale głównie chodzi mi o pokazanie mojego stylu, a raczej jego braku. W ten sposób mogę wyrazić siebie i jednocześnie dowiedzieć się od czytelników jakie mają zdanie oraz w pewnym sensie ich gust. Teraz odbijam pałeczkę do Ciebie: Co ci się dokładnie nie podoba? O czym wolałabyś przeczytać, co zobaczyć? Skoro wchodzisz na mojego bloga i go czytasz, także wcześniejsze posty (z tego co widzę sądząc po treści Twoich komentarzy), to jednak musi Cię coś tu interesować, a ja chciałabym dowiedzieć się co to takiego ;) Pozdrawiam


Pozdrawiam także gorąco wszystkich moich czytelników. A tych nowych zapewniam, że odpiszę na komentarze ;) spytajcie stałych bywalców xD

Dobrej nocy ;**

11 komentarzy:

  1. wydaje się fajny:) ale masz racje 14 dni to za mało, żeby stwierdzić czy rzeczywiście jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie http://skarbek44.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Zawsze odpisujesz na komentarze. :3 hehe. :)
    Nie trawię tej całej klawiatury quwertu.. czy tak to się tam pisze. heh. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę powiedzieć, że w sumie nic w nim nadzwyczajnego nie ma -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zostaję przy mojej Xperii, bo tak się przyzwyczaiłam, że wszystko robię automatem;p

    OdpowiedzUsuń
  6. nic mnie nie interesowało.. po prostu zobaczyłam blog z którego można się pośmiać.. jedynej rzeczy jakiej Ci zazdroszczę to zdjęcia z Markowskim <33. błagam Cię o jedno.. notki masz nawet, nawet.. głupio nie piszesz.. ale nie rób konkursów z takimi nagrodami.. i postaraj się jakoś zmniejszyć ten wytrzeszcz bo wyglądasz komicznie.. może wtedy zacznie mnie tu coś interesować poza łatwym poprawieniem sobie humoru i dowartościowaniem się :) Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie w tym fonie tylko aparat ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na ten telefon z ciekawości zamówiłem go ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. tobie nigdy nic nie odpowiada. -,-
    a ten post na blogu plotkarskim to po prostu post. równie dobrze ta blogerka może napisać o mnie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. do pierwszego anonima: dzięki za rady ;) postaram się zrobić by było ciekawiej. może i zyskam czytelników dzięki Twoim radom ;)

    do drugiego anonima: że co? co mi nie odpowiada? a czy ja jakoś odnoszę się z tym, że ktoś na swoim blogu wspomniał o moim? nie. to o co Ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..