wtorek, 10 września 2013

konkursy

Hejka.

Ale się opuszczam w blogowaniu.. Nie ładnie...
A to wszystko przez konkursy, bo non stop śledzę nowe. Zaglądam na kilka stronek gdzie są zbierane różne konkursy i szukam ciekawych, w których chcę wziąć udział.
I postanowiłam się podzielić z Wami tymi stronkami, a nie, że ja tak sama biorę udział w konkursach... ;)
rossnet.pl - zakładka konkursy
bravo.pl - zakładka konkursy
alejakobiet.pl - zakładka konkursy
dlalejdis.pl - zakładka konkursy

Ale na pewno takich stron jest dużo więcej ;)
Ostatnio nawet wygrałam płytę Seleny Gomez Stars Dance, ale będę ją sprzedawać, bo piosenki (jak słuchałam na YT) mnie nie zachwyciły.

Żeby post nie był bez zdjęć, bo tego nie lubię wrzucę śmieszną kicię ;)


Dodam jeszcze, że po raz drugi przedłużam Rozdanie Upominkowe! Ale po raz ostatni ;)
Przedłużam do... 24.09! Sama nie wiem czemu taka data i akurat wtorek no ale niech będzie..
Dodatkowo dorzucam dwie pierdółki: kamyczki do dekoracji i wieża Eiffla na rzemyku.
A jeśli będzie Was 13 osób to dorzucę coś słodkiego ;) Sami sprawdźcie co...
ale sądzę, że powinno Wam smakować ;)
Zgłaszajcie się! Czekam niecierpliwie (i myślę czy coś jeszcze dorzucić... hmm...)

Buziaki ;*

8 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..