środa, 20 listopada 2013

Sprostowanie(?)

Hej, hej!

Zauważyliście, że najpierw pojawia się post, a potem odpowiada na Wasze komentarze?
No tak to bywa..
Czasami jednak pasowałoby zrobić coś AN TÓRWDO ;)

Tym razem przeczytałam (pobieżnie) Wasze komentarze z poprzedniego posta.
Co do płyty Ewy.
SPROSTOWANIE

NIE każę Wam jej kupować i słuchać. NIE mówię byście lubili Ewę.
Ale CHCĘ Was zachęcić do przesłuchania wybranych piosenek, ale NIE zmuszam.
Dlaczego? - Bo jak pisałam płyta jest inna. I jak ktoś zna wcześniejsze piosenki i ich nie lubi to tu (raczej) pozytywnie się zaskoczy.

Każdy ma swój gust. I ja to szanuję.
Moje zdanie znacie. Ewa to moja idolka i jej piosenki mi się podobają choć nie zawsze wszystkie od razu do mnie trafiają.
Z tą płytą było podobnie, bo początkowo nie lubiłam "Ktoś z nami kręci", "Daj mi żyć", "Poradnik dla początkujących" czy "Nie w porę". Dużo? Mało? Nie wiem, ale po 10 razie słuchania przekonałam się :)
Oczywiście nie będzie tak z każdym i dlatego NIE wmawiam byście 10 razy przesłuchali płytę, ale zachęcam.
Jednak na uwagę zasługuje piosenka "Przepraszam", "Mamo" i "Znak". A jak chcecie poznać uroki show-biznesu to "Rutyna" i "Poradnik dla początkujących".
Ale UWAGA to tylko propozycje..!

Poza tym.. mój błąd!
W ogóle nie spytałam Was o zdanie! Ani co myślicie o Ewie i (jeśli słuchaliście) o jej nowej płycie?


Póki co to na tyle. Niedługo na pewno się odezwę.
Potrzebuję motywacji, a Wy mi ją dajecie szczególnie pod TYM postem ;) Dziękuję.


Miłego popołudnia!

7 komentarzy:

  1. Ja tam nie lubię jej jako osoby, moim zdaniem reprezentuje sobą niski poziom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie. Ja słucham rapu, reggae czasem jakiegoś zagranicznego popu. :)
    Tak, tak lustrzanka. W końcu będę miała. Do tej pory miałam nikona l110 i jak dla amatora jest w sam raz.
    Co Ci szkodzi wyjechać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wiadomo, że każdy ma inny gust muzyczny, Ty masz swój i wszyscy powinni to szanować, moim zdaniem zbędne jest pisanie, że nie narzucasz komuś itd, bo jak ktoś tego nie wie, to moim zdaniem sam szuka sobie problemów tam, gdzie ich nie ma :D

    dokładnie, dlatego ja słucham tylko piosenki, a na teledysk nie patrzę :)
    na youtube są :) http://www.youtube.com/user/ewachodakowska/videos tutaj znajdziesz, nazywają się "total trening 6 minut albo trening 6 minut" :) i masz ich 10, musisz wybrać 5 z nich i ćwiczyć.
    wiesz, ja mówiąc, że nie jestem szczupła, mówię to bardzo świadomie - jak zaczynałam ćwiczenia pół roku temu, to ważyłam 90 kilogramów i nosiłam rozmiar 44 ;>
    oczywiście, że nie odstawiłam, jem chleb, ale ciemny, razowy :) a śniadanie to podstawa! ja jem albo chleb z szynką/serem białym i warzywami, albo płatki owsiane z jogurtem naturalnym i orzechami, tak mi doradziła dietetyczka :)

    były, były. mam 22 lata skończone ;) czy ja wiem, czy taka zgroza, dla mnie nie, to jedyne, co potrafię dobrze :D a Ty studiujesz coś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Słucham czasami Ewy ale nie jestem tzw. wierną fanką. Wolę power metal, co pewnie też nie jest popularne, ale co tam - o gustach się przecież nie dyskutuje. A w Ewie podoba mi się to, że w tak młodym wieku wiele osiągnęła, ma mocny, melodyjny głos, śpiewa piosenki przy których nie usypiam, ma wyrazisty charakter. A że zaliczyła głupią wpadkę to fakt, tylko że nie ona jedna. My też je zaliczamy. Najważniejsze to co przed nią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://basiek-baasiek.blogspot.com/2013/11/ogromna-prosba-fotki.html ZAJRZYSZ? :) BĘDĘ WDZIĘCZNA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tylko się ogarnę z nauką to posłucham czegoś z tej płyty ;) Jestem ciekawa jak zmieniła się jej muzyka, skoro polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ratujesz mi w sumie życie kochana! no może nie aż tak, ale zaoszczędziłaś mi sporo czasu, bo jedna koleżanka zrezygnowała dziś z bardzo osobistych powodów i ją rozumiem, a już wszystko miałam rozlosowane i bym musiała robić od nowa... ale pojawiłaś się Ty i wskoczyłaś na jej miejsce! <3 masz kogoś naprawdę fajnego, nie wiem czy znasz, ale ta osoba już brała udział w poprzedniej edycji, więc nie powinnaś być zawiedziona :) zaraz rozsyłam maile, więc sprawdzaj skrzynkę ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..