piątek, 29 listopada 2013

Quiz safari HD 50

Cześć wszystkim !


Recenzja czerwonego lakieru, którym moje (już zapomniane) długie pazurki były pomalowane w sobotę.
Nie zawsze mi wychodzi malowania, ale na osiemnastkę musiałam mieć ładnie więc poprosiłam eksperta. No prawie eksperta. Moją mamę.
Tak... Ona umie to i owo, a jeżeli chodzi o jeden kolor to szybko i... skutecznie. Poza tym jakiś (łatwy) wzorek czy french bardzo dobrze jej wychodzi. Może kiedyś pokażę, choć nieraz na blogu już było ;)

Quiz COSMETICS safari  HD 50

Cena: kupiłam w sklepie z pamiątkami za 3,50zł  6/6
Opakowanie: buteleczka z podwójnego szkła co widać na lewym zdjęciu, poza tym nie jest to zwykła okrągła czy kwadratowa buteleczka - ma troszeczkę inny kształt ) 12ml szeroki pędzelek  5/6
Konsystencja: idealna - nic dodać, nic ująć 6/6
Aplikacja: także idealna "świetnie się nim maluje" - słowa mojej mamy, nie robi zacieków ani smug jednak trzeba pomalować dwa razy -6/6
Zapach: tradycyjny zapach lakieru do paznokci, bardzo szybko się ulatnia 6/6
Wydajność: na pewno bardzo długo, choć to zależy jak często się go używa, nie mogę stwierdzić bo świerzo otwarłam go właśnie przed imprezą 6/6
Wysychanie: szybko, choć na wszelki wypadek trzymałam ciutt dłużej niż 5 minut (więc znośnie) -6/6
Utrzymywanie się na paznokciach: na pewno 3 dni, przy czym już w drugim na końcach mogą pojawić się przetarcia (niczym cieniutki french ^^) o dłuższym utrzymaniu nie mam pojęcia, bo musiałąm zmyć do obcinania 4+/-5/6
Podsumowanie: bardzo dobre krycie, idealna aplikacja, choć potrzeba dwukrotnego malowania szybko wysycha, nie robi smug i zacieków
Ogólna ocena: -6/6


Używał ktoś lakierów z tej firmy?
Może polecacie jakiś kolor?
A może odżywki są bardzo dobre?


Miłego popołudnia !
...i jeszcze tu wrócę ;)

7 komentarzy:

  1. Miałam jakiś kolor z tej firmy, ale już nie pamiętam jaki. Był ok jak za tą cenę :)
    Pytałaś czy Angela to skrót czy moje imię... Tak to moje imię żywcem przepisane z dowodu ;) A zdjęcia ze a'la skórzaną sukienką były robione we Wrocławiu przy Hali Stulecia (Pergola).
    Pozdrawiam :*
    P.S. Śliczne paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, ale pewnie prezentuje się tak fajnie za sprawą świetnych paznokci ; ) pozdrawiam! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny lakier:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek ladny, jak ja bym chciala miec taka dlugosc paznokci jak ty :( zapuszczam i jestem na dobrej drodze...

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak ty masz;)
    szczerze? miałam ubraną biżu i ściagłam bo i tak widoczna nie była;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ichne lakiery :)

    ---

    A ja chyba będę zmuszona do robienia zdjęć komórką, bo coś mi aparat posłuszeństwa odmawia O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Użyłam w swoim życiu bardzo dużo lakierów z tej firmy, mam całą kosmetyczkę w "safari" ;) Zwykle kupuję je w chińczyku i są naprawdę dobre. Jaki kolor polecam? Miętowy, czarny, biały i neonowe kolorki, typu żółty, pomarańczowy...;) Jednak zdecydowanie najbardziej lubię miętę i biel, najładniej wyglądają na moich paznokciach :D Ech, chciałabym mieć takie ładne jak Ty, nie wiem dlaczego, ale moje są okropnie łamliwe :/ Chyba również zainwestuję w odżywkę.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..