czwartek, 2 lutego 2012

trace Was

Hej.
Jak w temacie - tracę Was. Czy się przejmuję? Bardzo! Bo Was uwielbiam. Chcę by było Was coraz więcej a nie coraz mniej.


Na komentarze odpowiem wieczorkiem prawdopodobnie, bo teraz sprzątam w moim nowym domku. Układam to co mam w szafie, komodzie i na regale. Brakuje mi dużego regału na książki, mniejszego regału pod tv na płyty DVD, odtwarzacz i dekoder, oraz gablotki na moje bibeloty ;)

Wracam do sprzątania.
A Anonimowym dodam kolejny powód do wyśmiewania się xD
z przed chwili..

 dobrze idzie! (:
CIAU !

21 komentarzy:

  1. Ja jestem ci wiernia i słodkie zdjęcia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam, tako pozostanę :D
    A zdjęcia fajne, pozytywne ;) Anonimy zawsze się znajdą, zrównają z błotem i sobie pójdą. Po co się przejmować? Życie jest zbyt piękne ;) Dlatego podoba mi się Twoje podejście. Tak trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal czytam, a to, że czasem mam zaległości:P
    Hm, fotki fajne:P
    Ojej, mnie przeraża dorosłość - sama miałabym umeblować coś - o nie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też znikają! Nienormalne too :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o to już w nowym mieszkanku urzędujesz ? :* suuper ! :) pozytywne zdj. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jaka japa ! ; c Na Twoim miejscu nie pokazywałabym jej na wyśmiewisko publiczne na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o zdjęcia nowego pokoju :) Dobrze, że jesteś pozytywnie nastawiona ;)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam! Tak łatwo się wszystkich czytelników nie pozbędziesz;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie nie mogę się już doczekać praktycznych lekcji jazdy autem! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się czytać regularnie blogi innych, ale niestety nie zawsze czas na to pozwala :(
    Nie widzę dokładnie na tym zdjęciu, ale Ty masz takie długie paznokcie :o?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej zapomniałam :D co do 18tki to dalej nie wiem jak to z tym będzie.... strasznie mnie denerwuje fakt, że część moich znajomych dobrze bawiłoby się na głośnej i zakrapianej imprezie, a część wolałaby iść na pizzę i soczek :/ no ale dalej mam trochę czasu, więc zobaczymy ;)
    pewnie że jesteś zaproszona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o, przeprowadziłaś się? nawet nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhhmmm,fajnie jest się przeprowadzić. Tak zacząć od nowa.;) nowy pokój ,przede wszystkim;) zazdroszczę. takie układanie jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem, czy widziałaś, ale u mnie na blogu
    pojawił się wywiad z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj chyba się tak bardzo nie przejmujesz, bo nie dość że nie zaglądasz tu prawie wcale to jeszcze wstawiasz odstraszające zdjęcia... daruj sobie taką notkę, wcale nie jesteś fajna...

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy przepraszam. trochę mało mam czasu ze względu na przeprowadzkę. postaram się zorganizować jakoś czas choć będzie to trudne.

    OdpowiedzUsuń
  17. hej :) świetny blog, wpadnij do mnie na scarlett-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..