niedziela, 12 lutego 2012

help me!

Cześć.
Tak. Wiem.
Dawno mnie tu nie było. Wybaczcie.
i pomóżcie.
Jak wiecie, przeprowadziłam się nareszcie do nowego domu. Dwa tygodnie temu. A jeszcze tyle do zwożenia. Zwozimy jak jest czas, w tygodniu, po pracy.  Aktualnie całe łóżko mam zasłane różnymi różnościami xD Muszę wszystko przepatrzeć i wymyślić gdzie to ułożyć a potem.. ułożyć to.
Dużo pracy mnie czeka.
A uwaga. Muszę jeszcze zamówić regał i gablotkę i przewieźć biurko na komputer i drukarkę. A to nie wszystko. Na mieszkaniu zostało jeszcze drugie tyle, a w piwnicy.. nie. o tym się już nie mówi.
Mamy luty. Jeszcze przez dwa tygodnie. Potem marzec, kwiecień.. hmm.. do maja powinnyśmy z mamą się uwinąć z przeprowadzką, ze sprzątaniem, układaniem.
Małe problemy z wodą.
Kominek czasami szwankuje. Chociaż jak mu śpiewam to dobrze chodzi. Żart. Ale na serio - w kuchni się dobrze śpiewa. Głos odbija się od kafelek ale nie tak jak w łazience i jest super ^^ haha.
Jakiś czas temu kupiłam sobie kapcie. Będzie cieplej to wrócą moje różowe balerinki do łask. ale póki co to..



I jeszcze pokażę Wam coś. Coś z sesji łazienkowej. Choć chyba tak łazienki nie widać tylko mnie ^^

 
 
to tak à propos karnawału ;)

Teraz czekam na drugie danie, a potem będę piekła muffinki. Tylko nie wiem które. Klasyczne z kawałkami czekolady czy czekoladowe z kawałkami ciemnej i białej czekolady. Hm. Może cyknę fotkę.
A potem podłączę się do tv za pomocą kabla do monitora, który muszę dokupić i będę nadrabiać zaległości w Pamiętnikach Wampirów. To już.. (UWAGA!) 5 odcinków w tył.

Pe.eS. Przed zakończeniem: szykuję kilka projektów na raz i długo mi to schodzi. Ale postaram się jeszcze w tym roku nimi z Wami podzielić xD

Miłej niedzieli kochani!

Pe.eS. (właściwy) Nie zdałam mikro. :( Reszta egzaminów zaliczona. i zaliczenia i egzaminy
Matma    4 i 4
Technologia informacyjna    4.5 i 3.5
Podstawy prawa    5 i 4
Podstawy organizacji    ? i 5
Język angielski    ?  (ale jakbym mogła nie zdać? ^^)
i nieszczęsna Mikro    3 i 2 :(

Buźka ;*

17 komentarzy:

  1. Hm, maseczka super:)
    ojej jak ja sie cieszę, że u mnie w pokoju nic nie muszę układać od nowa - nie dałabym rady:P

    OdpowiedzUsuń
  2. tzn gdzie:D? do Łodzi czy palmiarni ;d?

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie.... to takie męczące wszystko od nowa układać, a później jeszcze sprzątać cały dom! ;)


    Od niedawna czytam twojego bloga, więc nie wiem czy dodawałaś jakieś zdjęcia swojego pokoju. Jeśli dodawałaś to proszę, daj link do tego posta, a jeśli nie, to może masz zdjęcia jakiś urywków swojego pokoju ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie mam teorię, ale już nie mogę się doczekać praktyki! :D nabór nie wiem do kiedy, właśnie nie podali terminu..

    upiecz te z czarną i z białą! :D jaki kierunek studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnee .! ładna maska i wgl .;D

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U szkoda, że nie zdałaś:( a Reszty wyników gratuluję! Fajne kapcie;D
    "Kominek czasami szwankuje. Chociaż jak mu śpiewam to dobrze chodzi. " haha, to mnie rozwaliło :P.

    Właśnie dostałam we wtorek od Pharmaceris ten pelling antycellulitowy, dziś go pierwszy raz zastosuję. Choć ja cellulitu nie mam. Ale wiesz, takie kosmetyki mogą jedynie wspomagać, najważniejsza jest dieta zdrowa, dużo ruchu i jedna bloggerka podpowiedziała o jakiś bańkach (taki zabieg), poszukaj w komentarzach pod tym postem o cellu free to się dowiesz, ponoć bardzo pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to co widać w postach^^ zwiedzałam :)
    Palmiarnia jest przy Piłsudskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, lepiej się czuję, ale dlatego, ze byłam z Igorkiem a on dobrze na mnie działa, jutro znów będzie bardzo źle:P

    OdpowiedzUsuń
  9. bo to był casting internetowy właśnie do programu z Ewą Farną :) ale wtedy jakoś nie mogłam się przemóc i nie dodałam tego nagrania :) wrzucę wrzucę :) muszę tylko załatwić kamerkę kurcze. tak chyba cały :) może wejdź na ising.pl tam powinno być napisane dokładnie, bo ja nie jestem pewna, nie chcę wprowadzić w błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. będę trzymała kciuki za ciebie i mamę :) obyście uporały się ze wszystkim jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  11. hm, ja non stop o nim myślę:P
    Miś nie potrzebny:P i tak by go nie zastąpił:P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..