niedziela, 19 lutego 2012

♫♪ music is my drug ♪♫

Cześć kochani!

Na początku zauważyłam podobny post u inopportune, później zaczęłam widywać i u innych.
Postanowiłam, że i ja się z Wami podzielę tymi informacjami ;)


Znaczenie muzyki w moim życiu:
Jednym słowem - ogromne. Nie wyobrażam sobie dnia bez choćby jednej piosenki. Czyli innymi słowy jak w temacie "music is my drug".

Czego słucham:
Niemal wszystkiego. Od starych, zapomnianych kawałków po najnowsze trendy. Tak więc jeżeli mowa o gatunku muzycznym to nie mam sprecyzowanego. Chociaż w sumie to chyba najczęściej w moich głośnikach słychać pop, pop-rock, dance, reggae i disco ;)

Kogo słucham:
Polscy artyści - Ewa Farna, Enej, Doda, Ellie, Sylwia Grzeszczak, Video, Honey, Kalwi&Remi, Boys i wiele innych..
Zagraniczni artyści - Avril Lavigne, Miley Cyrus, Lady Gaga, LMFAO, Muse, Eminem, Rihanna, Paramore, Selena Gomez i wiele innych.. w tym już dawno zapomniane US5 (:

♫♪♫♪ Fav songs:
Polskojęzyczna - Ewa Farna "Nie przegap" ♫♪
Obcojęzyczne -
Mirami ft. VovaZilVova "Sexualna" rus. ♫♪
Kate Ryan "Désenchantée" fr. ♫♪
Miley Cyrus "The Climb" ang. ♫♪
Ewa Farna "Maska" cz. ♫♪

Oczywiście to nie są jedyne ulubione piosenki. Jest ich dużo za dużo i nie starczyłoby strony na blogu by wymienić ^^ Powyższe wpadły mi pierwsze do głowy.
Gdybym miałą z każdego wyknawcy wyróżnić jedną to no problem xD Ale tego także jest dużo ;)

IDOL:
może być tylko jeden? - ODPOWIADAM "NIE !!"
Przede wszystkim  E W A    F A R N A
ale także Avril Lavigne, Miley Cyrus, ......  (a w pamięci dalej US5)


Dziękują za uwagę.
Miłej soboty kochani!
Dla mnie będzie o tyle miła, że muszę jechać w Kraków, na uczelnię, na 15:00 po wpis z egzaminy z technologii informacyjnej. Nie chce mi się jak pewnie się domyślacie, ale z drugiej strony muszę przejść do Rossmanna i Empiku więc nie będzie tak źle..
G r o s s o   b a c i o n e !  ;*
(z włoskiego: wielki buziak)


Pe.eS. Jak podoba się nagłówek??

10 komentarzy:

  1. ładny nagłówek, fajnie , że pamiętasz i zrobiłaś tą notkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bez muzyki nie wyobrażam sobie życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. windows movie maker - miałam go już na kompie nie wiem skąd :D 2. Farna była w tamtym roku tak, a teraz można dodać dowolną polską piosenkę, nie wiadomo do jakiego programu się kto dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty walentynkowe w poprzedniej notce :D od kogo to takie hm hm :>?
    Ja naokrągło słucham muzyki, czy to jak jestem w domu czy poza, nie przeżyłabym bez:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O żal słucha Hanny Montany :/ Żal mi cie !!!
    hahahhha

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten post .!
    biorę udział w sondzie mogę liczyć na twój głos ?
    jestem nr : 4
    http://niedobralismysie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anonimowy mi też żal takich osób, które zawsze muszą kogoś wyśmiać bo inaczej są chore :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..