piątek, 16 grudnia 2011

friday

free day :)
no prawie xD
szkoda, że w piątek nie jest wolne.
Znaczy ja mam wolne, ale tylko od szkoły. Urok studiów wieczorowych ;)
Ale w pracy też jest dobrze. Luźniejsza atmosfera, a czas pracy to tylko 7 godzin. A to dlatego, że od poniedziałku do czwartku od 7:45 do 16:00 co daje 8:15 w dniu i piętnastki się sumują na pełną godzinę dzięki czemu w PIĄTEK (bo o piątku mówimy) jest krócej.

Nie. Już dzisiaj nie będę rozkminiać nazwy "piątek". w języku polskim to na pewno od piątki ;P w obcych językach już na pewno nie. a przynajmniej nie w angielskim, niemieckim i włoskim. Ale z angielskiego to bliżej do dnia wolnego, nie?
Ah. Jeszcze dzisiejszy dzień przeżyć.

Po pracy pewnie skoczę na miasto.
Jak wrócę to na pewno coś jeszcze napiszę.
Ale co..

Jak widać nie pisałam niemal cały tydzień. Tak jakoś wyszło.
Przynajmniej plusem jest to, że nie ma dużo nadrabiania z odpisywaniem na komentarze xD

"Byle do piątku" - JUŻ JEST PIĄTEK ! :)
Miłego dnia w pracy, szkole!



przypominam o ROZDANIU !!
zglaszajcie się bo mało czasu!

Kliknij w "rozdaniu !!" lub przejdź do poprzedniego posta w celu zgłoszenia się ;)

7 komentarzy:

  1. `byle do piątku` najpierw trzeba jeszcze przeżyć ten piątek :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. @charlortte mam to samo!:< i ogólnie zmęczona jestem tym wszystkim, chcę ferie.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. piątki najlepsze dopiero po piłudniu albo wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie wolne, już nie moglam się doczekać :) jeszcze tylko 3 dni i wreszcie przerwa świąteczna, będzie można podładować akumulatury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. its frajdej, frajdej!
    hahah :)

    zapraszam , lovelyskirt,blogspot.com/ :) chyba wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Charlotte ale piątek łatwiej przyżyć niż inne dni tygodnia ;)

    @Klaudia Joanna Julia też nie mogę doczekać się Świąt

    @Anonimowy tak. dopiero wieczorem można odpocząć po całym tygodniu

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..