niedziela, 20 listopada 2011

vampire diaries

Hej, hej.

Nie. Dziś nie będę opisywać serialu. Może innym razem. Chociaż chciałam obejrzeć kolejny odcinek a tu patrzę dalej nie ma. Nie wiem o co kaman. Szukam info po necie i wtedy: aha! Następny odcinek, 10 trzeciego sezonu, zostanie wyemitowany DOPIERO 5 stycznia. ROZPACZ!

Chcę tylko się pochwalić moim nowym nabytkiem. Znów związanym z Pamiętnikami Wampirów. Ostatnim razem było to DVD sezon pierwszy a teraz są to książki. Wszystkie 4. Jak widać poniżej na przecenie w księgarni Matras.


PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW


Księga 1: Przebudzenie, Walka, Szał

Księga 2: Mrok, Powrót o zmierzchu, Uwięzieni

Księga 3: Dusze cieni

Księga 4: Północ



 


autorstwa L.J. Smith


Kończę czytać Monster High: Upiór z sąsiedztwa. Kończę bardzo powoli. A zaraz po tym zaczynam czytać Pamiętniki Wampirów. Niestety dopiero jak skończę zaopatrzę się w Pamiętniki Stefana. No chyba, że wcześniej Mikołaj mi przyniesie ^^
Trzeba napisać list xD
Ale już jedną zachciankę mam ;P Zobaczymy co z tego będzie.

Jeszcze na szybko robione zdjęcie moją kochaną lustrzanką z 'super' lampą błyskową

To na tyle.
Lecę zrobić co mam zrobić, w tym wieczorna toaleta. i wracam posurfować po necie bo lista stron do odwiedzin i haseł do wyszukania jest meeega dłuuuuga xD
Miłego wieczoru!

Buźka ;*

20 komentarzy:

  1. chce to *,*
    czytałam chyba tylko 1 albo 1 i 2 część ;3
    jest o wiele lepiej niż przed tem, o wiele XD
    musze poprawić oceny, bo są straszne : O
    ale dam radę, tak myśle ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ` muszę sobie wypożyczyć, albo poprosić mamę na mikołaja. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Pamiętnik Wampirów oglądałam tylko w wakację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham twój uśmiech :*
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;PP
    Zazdroszcze nowego nabytku ;*
    Dodaje do obserwowanyhch ;):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, najpierw odpowiem na twoje pytanko:
    jak wejdziesz w pulpit nawigacyjny to pod fotką masz tam kilka linków:
    Wyświetl profil
    Edytuj profil
    Edytuj zdj.
    Edytuj powiad.
    No to wchodzisz w edytuj profil i tam masz czwartą rubryczkę od góry, gdzie napisane jest: pokaż obserwowane witryny. I musi być odznaczone;)))

    Pomogłam ?xD

    Po drugie - dzięki;* Ale szkołę odpuściłam, bo mama mi kazała;P

    I prawdziwy komentarz a propos notki: (no nareszcie;p)
    hm, zazdroszczę ci czasu na czytanie. Ja gdybym nie była chora to nie przeczytałabym lektury. A tak to prawie wgl nie mam czasu czytać.;p
    Oby Mikołaj ci przyniósł te książki♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam "Pamiętniki Wampirów", ale o wiele bardziej serial niż książki ;))
    Też jestem w rozpaczy, ze dopiero 5 stycznia kolejny odcinek! ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie moje klimaty, ale fajnie, że istnieją jeszcze ludzie, którzy lubią czytać i wyrażać opinię na ten temat, bo większość, gdy mówię o jakiejś książce, to patrzy na mnie krzywo ;).
    śliczne masz oczy!
    A co do włosów, to odpisałam na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za ile je kupiłaś :)
    Oddaj mi je!!!! <333

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, też mam chęć przeczytać , ale kompletnie nie mam czasu :(
    dodaje : )

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy mnie jakoś do tego nie ciągnęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już wariuję. po raz setny oglądam odcinki które już były. wszystkie kwestie znam na pamięć.

    nie lubię akurat książek choć wszystkie przeczytałam, ponieważ autorka bardzo chaotycznie pisze. przynajmniej dla mnie.

    pozdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam uwielbiam tą sage:)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz lustrzankę? w takim razie fatalnie sie z nia obchodzisz.pomaluj sie. masakra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna mam ochotę obejrzeć serial..xd A może skuszę sie take na książkę.. xd Kupiłaś je w księgarni Matras.? :D
    Zapraszam do mnie..xd :D

    OdpowiedzUsuń
  16. do Karolina>: kupiłam za 99,90zł nie oddam ;P

    do Anonimowy: niestety nie posiadam lustrzanki. zamierzam kupić, ale na razie mam ważniejsze sprawy na głowie. malować się nie będę, bo nie chcę niszczyć cery

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie nie spojrzę pamiętniki wampirów;p Serial mega książki jeszcze lepsze:D Przeczytałem już 4 razy, czekam teraz na nową:D
    Fajne są też Pamiętniki Stefano polecam je. To właśnie nazywam, książkami do których można wracać i nigdy się nie nudzić;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..