środa, 30 listopada 2011

środa - środek tygodnia

Cześć.
Właśnie zaczyna się środa. Ale, że akurat środa i koniec miesiąca? Jutro już zaczyna się grudzień.
Już w południe będzie środek tygodnia. A wiadomo, że jak już połowa minie to czas szybciej płynie :)
Oby. Oby do piątku. A piątek niedługo.
Na szczęście zarówno dziś jak i jutro mam krótko na uczelni. Dziś 18:10-19:45 a jutro 16:30-18:05.
Najgorszy był poniedziałek i wtorek, bo oba dni 16:30-21:25. Ale jakoś przeżyłam.
Tym razem poszłam na Mikroekonomię. Tym razem, bo w tamtym tygodniu zdecydowałam na niej nie zostawać i razem z Marysią byłyśmy w zaułku (zaUEK) na herbatce ;)
Szczerze? To lubię te studia. I lubię chodzić na wykłady. Choć czasem, jak na matematyce, nic nie kumam i niemal tracę wzrok gdy wykładowca pisze w ten sposób. Ale czasami jest śmiesznie, mogę obserwować wielu tak różnych ludzi.
No tak. Nie pisałam o tym. Ostatnio często obserwuję różnych ludzi. Ich ubiór, zachowanie.. Może spiszę swoje przemyślenia gdzieś? Gdzieś, ale nie tu..

Dobra. rozpisałam się niewiarygodnie jak na tak wczesną godzinę.
Pora do pracy, bo robota sama się nie zrobi a kasa z nieba nie spadnie.
Jak tu zaoszczędzić, zwłaszcza, że od stycznia zacznie się comiesięczne płacenie studiów. Może jakoś przeżyję.
Wiele planów, tylko czemu muszą się wiązać z wydatkami i to nie małymi? :(
No to trzeba do pracy. Nie ma wyjścia.
Miłego dnia w szkole, pracy, na uczelni!
Papatki :]

8 komentarzy:

  1. właśnie uświadomiłam sobie , że to już środek tygodnia i niedługo święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, szczerze to mnie naj to wkurza, że kasa nie spada z nieba... Ciekawe czemu?:P xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że środek tygodnia, to bądźmy szczerzy, to koniec listopada. Czas szybko leci ;) Zaraz święta i sylwester. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, już środa.. a jakoś nie dociera do mnie, że już jutro grudzień i niedługo święta, nie czuję tego:).
    Oj tak, kasa sama z nieba nie spada, choć jeszcze tego tak nie odczuwam.. niedługo się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tyle planów, ale kasy brak...!
    <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a great post, I enjoyed it so much! Really nice post!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..