sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych, smacznego i mokrego!

Czeeeść.
Wracam. Zmobilizowana i gotowa do działania. Mam tylko nadzieję, że uda mi się wchodzić częściej. Ciężko mi czasem nawet włączyć tv. Rano do pracy, później na uczelnie, powrót o 22 i siły zero. Jak tu funkcjonować? Ale trudno. Będzie co będzie.
Nie było mnie miesiąc. Odpoczęłam. Tak, tak sądzę. Jak kiedyś pisałam nie piszę postó w stylu "zawieszam bloga" bo skutkuje to tym, że jutro czy pojutrze wróce i znów napiszę ;) Wyjątek robię jak wiem, że jadę na wakacje i nie będę mieć jak pisać.
Przepraszam :(


Z okazji tego jaki teraz czas chciałabym wszystkim życzyć (jak w tytule)
WESOŁYCH Świąt, SMACZNEGO jajka i MOKREGO dyngusa !


Mam nadzieję, że po Świętach wszystko się ułoży i będę mieć na tyle siły by wchodzić choć 3-4 razy w tygodniu xD Ta.. na początek raz na tydzień byłoby ok, ale postaram się częściej.
Mam już parę pomysłów chociaż większość to będą obszerne artykuły na co zejdzie mi trochę czasu. plus muszę fotki porobić. ale postaram się pomiędzy nimi dawać choć krótkie ifno co u mnie ;)
a co u mnie a raczej na uczelni? dobrze. chyba.
oprócz tego, że na studiach jest mały przekaz informacji. mieliśmy wybierać przedmioty na 4 i 5 semestr. na 4 wybrałam to co chciałam 'finanoswanie ochrony środowiska' i coś tam (ale wiem że lepsze niż 3 inne) a na 5 semestr została mi 'historia gospodarki' i 'filozofia' - d o   b a n i ! na socjologię i psychologię brak wolnyh miejsc. eh. to jestem uziemiona bo na historię i filo nie pójdę. będę pisać podanie - trzymajcie kciuki, będę walczyć.

Na koniec przypadkowo znalezione zdjęcie pisanek. ŚWIETNE same w sobie, ale te kolory.. (:


Miłego popołudnia.
Wrócę. obiecuję ;)

6 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..